Mijn meisje slaapt sinds 2 maanden al door maar daardoor heb ik 's ochtends hele volle borsten. Ze is nu vier maanden. Sinds deze week drinkt ze zo gulzig en heel veel in korte tijd dat alles er na een paar minuten weer uit komt en dan niet met kleine beetjes. Ze spuugt het er in golven weer uit . Ik heb al drie keer mijn bed verschoont en ze heeft de vloer in haar kamertje er ook al onder gespuugd. Het is echt de voormelk die ze eruit spuugd daarna drinkt ze opnieuw. Dit blijft er wel in. Wat moet ik hier mee??? Eerst even kolven zodat de meeste druk eraf is??? Heeft iemand tips??
Het komt inderdaad doordat je in de nacht meer melk maakt en zij juist in de nacht niet meer komt. Makkelijkste truc die ik ken is om zelf op je rug te gaan liggen en je kind op je buik leggen en zo te laten drinken. Ze moet dan tegen de zwaartekracht in drinken en zal minder snel te veel binnen krijgen. Wat je ook kunt doen is losmaken als je voelt toeschieten en die melk even opvangen en dan weer aanleggen als het gaat druppelen.