Wij hebben de Baby Relax gekregen bij de kinderwagen. Hier zit zo'n afzichtelijke sticker op. Iemand een idee hoe je die er fatsoenlijk af kan krijgen? Want ik weet wel dat het stoeltje niet voorin mag als de airbag aanstaat en weet ook wel dat het stoeltje voorin achterste voren moet voorin ! We zijn al aan de peuter geweest, maar dit wil ook eigenlijk voor geen meter.. Dus iemand tips?
Azijn helpt uitstekend om stickers weg te halen, gewoon op een doekje doen, inwrijven, in laten trekken en de sticker weg halen.
Volgens mij zit deze sticker niet voor niets zo nadrukkelijk in het zicht. En de stoeltjes zijn voor de veiligheid en niet voor de mooi. Ik heb me dan er ook nooit aan geƫrgerd gelukkig. Ik kan me herrinneren dat er ooit eerder een topic over is geweest, ff zoeken dus.
Nou ben hier nu al een dik jaar, en dat topic dus nooit tegengekomen of gevonden.. Nee sticker ziet er niet voor niets.. Maar zoals ik al zei. Weet wel wat erop staat en hoef het ook niet in 30 talen te weten !
@ Sam, Wat je zou kunnen doen is zo een plak/opnaai plaatje erover heen doen, dan is de sticker uit het zicht. Of een losse badstofhoes kopen en over je autostoeltje heen doen. Want ik denk niet dat die sticker er af te krijgen is. Succes in ieder geval! @ Daphne, Idd er is al een keer een topic over geweest, lang geleden idd. Die hadden al van alles geprobeerd en nu een lelijke verprutselde sticker erop zitten dus dat was ook geen gezicht meer!
kan je de sticker er niet afpulken? en dan met een sponsje de lijm laag er af halen? of eventueel als je het ergens kan vinden een leuke kinder sticker er over heen plakken.
Pulken wil niet echt. Dan blijft idd de lijmlaag zitten.. Maar misschien idd een leuke kindersticker ofzo eroverheen.. maar even zien..
Ik ook niet maar weet echt zeker dat het er geweest is! Idd zo een plak/opnaai plaatje zou een idee zijn, maar als je toch die hoes gaat kopen kan je het er misschien net zo goed op laten zitten? haha, dat wil je natuurlijk niet! stom van me!
HAHA als ik die hoes ga kopen dan verspil ik m'n tijd niet hoor HAHA.. Vind net op google dat het te proberen is om de sticker te verwarmen met een fohn en dan los te pulken.. Dat ga ik morgen sowieso even proberen
Jaaaa, de doorzetter die wint! Whaha! Ik heb het topic gevonden wat ik bedoelde (en wat Daphne waarschijnlijk ook bedoelde!) sticker op (gratis) autostoel/maxi-cosi Liefs, Hanneke! (enige wat ik hoefde te doen was sticker + zwangerschapspagina.nl op google in te tikken en daar was ie! haha!)
Die titel ahd ik ook gevonden.. Maar als ik op de link klikte kreeg ik de lounge en daar stond ie dan niet bij.. En als ik de link kopieerde kreeg ik hetzelfde.. Maar supergoed van je
Nou ik geloof dat ik morgen nog even probeer met de fohn en anders volgende week een hoes ga halen ! Bedankt iig voor jullie hulp en reacties
Niet met de fohn gaan prutsen: bij de doe-het-zelf-zaken kun je gewoon stickerverwijderaar kopen, daarmee haal je alle plakresten zo weg... Enneh, het zitje van de baby moet niet alleen VOORIN achterstevoren staan: dat moet achterin ook.... Pas als ze doorgaan naar het volgende zitje (beetje afhankelijk van hoe snel ze groeien bij ongeveer 9 mnd) gaan ze vooruit zitten...
@ Sam, vreemd dat ie het bij jou niet deed! Nouja, ik had hem gevonden maar jij dus al eerder! Haha! Tenzij je nr.2 stoeltje ook tegen de rij-richting ingeplaatst word. Overigens lijkt met stickerverwijderaar op stof eigenlijk niet zo een goed plan? Of wel? Gaat dat niet vlekken geven?
Ach ja, maar ik kon er niets mee.. Jij wel ! Ja dat lijkt mij ook.. Volgens mij krijg je daar vlekken van..