Ventilator kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door Mythique, 21 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.641
    3.768
    113
    Volgende week gaan wij kamperen en wordt het dus 35 graden :eek::eek::eek:. Ik denk er nu over een ventilator mee te nemen.

    Die zuilventilatoren zien er het meest gelikt uit maar zijn die wel hoog genoeg om over een bed heen te blazen vraag ik me af? Ik wil ze daarna ook gewoon thuis gebruiken... tips, ervaringen, trucs? Ik hoor het graag!
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik zet hem altijd op een stoel :p. Ons bed is vrij hoog en dan heeft die zuil de perfecte hoogte. Neemt sowieso de minste ruimte in gedurende de 340 dagen per jaar dat je hem niet nodig hebt.
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Ja, als hij te laag is zet je hem gewoon op een stoel, krukje of omgekeerd afwasteiltje.
    Wij hebben hem vorig jaar ook meegenomen naar een stacaravan in Frankrijk en we waren erg blij met dat ding.
    De hond zat daar ook binnen als we weg waren, dus op die momenten zetten we hem in het woongedeelte. Neemt ook niet veel ruimte in.
     
  4. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.641
    3.768
    113
    Thanks, ben toch maar voor hele goedkope gegaan... denk ook nog maar een partytent of parasol voor extra schaduw :confused:.
     

Deel Deze Pagina