Veranderende borsten voor zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CynthiaB, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hallo dames,

    Nog een vraagje: in de laatste week voor mijn NOD vorige maand kon ik zweren dat mijn borsten er groter uitzagen, vooral de tepelhof was naar mijn idee anders. Mijn man zag geen verschil, en ik dacht dat het misschien vooral in mijn hoofd zat, omdat ik hoopte zwanger te zijn.

    Maar nu zit ik op dag 7 van de nieuwe cyclus, waarbij ik dus zeker weet dat ik niet zwanger ben, en ik diezelfde verandering in mijn borsten zie ik eigenlijk nog steeds. Kan dat eigenlijk wel en kan het ergens op duiden, bijvoorbeeld, dat je lichaam zich klaarmaakt voor een eventuele zwangerschap? Misschien is het wel complete onzin hoor, maar ik vind het raar dat ik het nog steeds zie, ook al weet ik dat ik niet zwanger ben.
     
  2. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Volgens mij heeft dat gewoon met je cyclus te maken.
     
  3. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb al mijn hele zwangerschap geen enkel kwaaltje, maar het enige waardoor ik wist dat ik zwanger was aan het begin was dat mijn borsten heel zacht waren.

    Niet echt groter, maar gewoon heel erg zacht..
    Dus ze kunnen wel degelijk veranderen..

    Bij anderen hoor ik wel eens dat ze wel groter werden meteen of dat de tepels er anders uitzien.
     
  4. diaantjuh

    diaantjuh Lid

    16 jul 2007
    66
    0
    0
    woonbegeleidster
    breda
    hoelang ben je al bezig.
    het kan nl ook met het ontpillen te maken hebben, moet je maar even kijken in de topic net gestopt met de pil.

    Diana
     
  5. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik ben in maart gestopt met de pil, maar daarna heb ik nog wel hormonen geslikt. Zonder enige medicatie ben ik nu in de derde maand.
     
  6. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, precies, ze zijn niet groter geworden, maar wel zachter. En ze zien er gewoon wat voller uit, maar meer qua uiterlijk dan qua grootte....als je begrijpt wat ik bedoel. Maar ik ben net ongesteld geweest, dus het kan geen zwangerschap zijn.
     
  7. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    het viel mijn vriend gisteren op dat mn borsten weer wat groter leken. volgens mij is dat ook zo want ik heb weer ruzie met mn bh`s. ik weet bij mij niet waar het door komt omdat ik net over de helft van mn cyclus zit. ff afwachten, zal wel niks zijn.
    liefs doris
     
  8. Krissa

    Krissa Bekend lid

    16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Toen ik met de pil gestopt was had ik dat ook voordat ik de eerste keer ongi moest worden, bij mij had het dus met ontpillen te maken.

    Wat betreft groter, dat heb ik eigenlijk altijd halverwege mijn cyclus gehad toen ik de pil niet slikte. Het kan dus ook gewoon met je normale cyclus samen hangen.

    Zo zijn er volgens mij veel verklaringen en zijn die bij iedereen anders.
    Echter een voorbereiding voor een zwangerschap kan ik me niet zo goed indenken aangezien de veranderingen tijdens een zwangerschap samen gaan met het hormoon HCG en je dit voordat je de inestling hebt gehad niet aanmaakt als ik het goed heb begrepen.

    Hopelijk heb je hier iets aan en veel succes maar vooral plezier bij het klussen..

    Krissa
     

Deel Deze Pagina