Bedankt voor jullie reacties, heb er echt heel veel aan. Ik ga morgen dan gelijk beginnen met de comfort! Zal ik snel verbetering moeten zien of duurt dit een aantal dagen?
Ben vandaag ermee begonnen, maar word er gek van dat het zo klontert. Ik schud heel goed maar elke keer als de fles bijna leeg is komen de klonten tevoorschijn Ook zijn mijn dr brown flessen er vind deze nog beter dan de bfree fles
je kan het beter roeren ipv schudden. en wat je kan doen is poeder erbij, roeren, poeder erbij, roeren en evt een derde keer.
idd goed roeren, ik gebruikte altijd een mini garde. als je schud komt er veel lucht in, wat niet handig is met krampjes.
Nog even een vraagje... ik gebruik nu dus vanaf dinsdag friso comfort en het lijkt goed te werken. Zie nog amper spuug in dr mondje en ze ruikt ook niet meer zo vaak zuur uit haar mondje, ook de krampjes lijken minder. Ze heeft nog steeds s avonds wel veel last maar overdag niet meer zo erg. Maar nu is het dus zo dat ze sinds we deze voeding gebruik veel meer poept, nu is dat natuurlijk niet zo erg maar sinds 2 dagen zijn het constant spuitluiers. weet nu niet zo goed wat ik moet doen? Doorgaan met de voeding of ermee stoppen? Maak me best wel zorgen straks droogt ze uit ofzo
dat is normaal met deze voeding. je hoeft je er geen zorgen over te maken. het duurt ook 2 weken voor de darmpjes aan andere voeding gewend zijn, dus geef het even de tijd.
Gewoon nog even afwachten inderdaad. Friso comfort werkte ook hier heel erg goed. Wij gebruikten trouwens speen 2 bij dr brown voor deze voeding. Hier trouwens geen verborgen reflux maar gewoon reflux
Bedankt voor jullie reacties! Ben weer een beetje gerust Wij gebruiken ook speen nr 2 bij dr brown want bij nr 1 doet ze een uur over een flesje haha