Hahaha wat een flauwekul! Dit was ook al bij De Wereld Draait Door. Ik vind het eigenlijk bizarder (is dat een woord?) dat er iemand is die de teksten van K3 achterstevoren gaat beluisteren om ze op een geheime tekst te betrappen. Dit gebeurde ook met Beatles liedjes, grote onzin als je het mij vraagt.
Hoe kómt men er sowieso op om zo'n liedje zo om te draaien? Vind t aan de ene kant luguber maar aan de andere kant.. dit gaat wel heel ver, vooral voor k3 .
ZOnder de ondertiteling hoor je het niet. Je hersens maken het ervan omdat je het leest. Lekker levenloos als je liedjes van K3 gaat omdraaien..
niet helemaal natasja, ik heb ondertussen namelijk de berichten er onder gelezen en hoorde grote vlagen er wel duidelijk tussen door. maarruh, wie zegt dat dat liedje inderdaad zó klinkt als je het achterstevoren draait? iemand al geprobeerd? misschien is het gewoon in elkaar gezet? vind het wel een goed grap in ieder geval ben nu wel errug bang geworden voor K3
Vond het toch wel duidelijk te horen, hoor. Want de coupletten, daar kon je echt niks van maken. Maar die reffreinen was best goed te verstaan.Misschien ook wel omdat het ondertiteld is, maar toch.... Beetje luguber wel. Ik ga er van uit dat het toeval is. x
tis met wel meer liedjes zo hoor. dat heet backmasking of reverse speech. in principe is het zo dat veel artiesten zoals bijvoorbeeld marilin manson ozzy osbourne judas priest en eminem en zelfs britney spears zo boodschappen in hun nummers verwerken de bekendste is natuurlijk stairway to heaven van led zeppelin sommige doen het express en dan kan je het echt heel heel goed horen, en sommige zeggend at ze het niet express doen. maar dan alsnog kan je het wel goed horen. en sommige nou ja daar hoor ik dan echt niets in ookal beweerd men van wel hier een website die er over gaat http://www.backmaskonline.com/mp3.html zelfs twinkle little star zou gebackmaskt zijn btw
nee, wel iets over oma's en massa moord, dat stond in de omschrijving, maar ik had tijdens het luisteren van het liedje naar beneden gescrolled en dan zie je het beeldje met de ondertiteling niet meer. en sommige stukken zijn dan toch goed te horen. sterker nog, het stukje dat ze eerst lieten horen, zoals het nr (blijkbaar, ken het echt niet) is, kon ik dus vrijwel niet verstaan haha dáár had ik graag ondertiteling bij gehad. ach, ik geloof er wenig van, als je dit soort dingen serieus gaat nemen sta je erg wantrouwend in het leven goeie grap vind ik 't wel
Muziek is een raar iets.. het kan je leven beinvloeden, en ik denk dat dit zeker iets is om voor op te passen. Ik zit zelf in een voorlichtingsprogramma die mensen attend maakt op de gevaren van muziek. Ik heb videomateriaal waarbij mensen komplet gek worden van muziek, bij heel veel nummer heb je verborgen teksten en je moet er maar op rekenen dat als je die dingen meezingt dat je dat op den duur ook echt gaat geloven. Wil niet als een dominee preken maar let op waarmee je je kinderen beinvloed! Het begint allemaal al erg vroeg, kijk naar de kinderen op high schools! Zijn niet alleen films en computerspellen! Groetjes Kalush
Gekke mensen! Zo zag ik laatst ook iets op tv over The Beatles. Als je bep. nmrs achterstevoren draait hoor je John Lennon (en de rest) schreeuwen dat Paul McCartney dood (in meerdere nummers dus volgens mij) Nu gaat dus het gerucht dat Paul McCartney bij een auto ongeluk om het leven is gekomen en dat de Paul McCartney wie wij op dit moment kennen, een dubbelganger is. Dit omdat vlak na dat vermeende ongeluk (en de dood) er een Paul McCartney look-a-like wedstrijd is gehouden. Erg raar allemaal Maar het is maar waar je in wilt geloven. Vond het verhaal met Paul McCartney wel geloofwaardig (wat ik heb gehoord dan)
Is dat echt zo ? Kun je een voorbeeld noemen dan ? Ik heb wel eens gehoord van die verborgen boodschappen maar dan op een andere manier. In een bioscoop hadden ze een test gedaan. Ze lieten een beeldje zien van een ijsje gewoon ergens in de film. Maar dan zo snel dat je niet door had dat je het gezien had maar je hersenen het wel registreerden ofzo, technisch verhaal in elk geval. En dan gingen ze kijken of ze tijdens de pauze van de film meer ijsjes verkochten. En dat was wel het geval !
Vind het allemaal wat vergezocht. Volgens ontstaan er altijd wel rare woorden als je iets achterstevoren draait.