verbrand rubber verwijderen

Discussie in 'De lounge' gestart door janette, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    op het schoolplein van onze zoon zijn school staan speeltoestellen gemaakt van autobanden, echt heel leuk, maar nu hebben vandalen geprobeerd ze in brand te steken is minder leuk en de kinderen hebben er natuurlijk heerlijk op gespeeld, uit de spijkerbroek heb ik het met vanisch gekregen alleen zijn voetbalshirt van barcelona durfde ik niet de hele nacht te laten weken want na 2 uur losde de opdruk al een beetje op maar heeft iemand een tip hoe ik het daar nog vanaf kan krijgen? want helaas geeft het nog af....

    alvast bedankt
     
  2. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    iemand een tip????
     
  3. denicepino1

    denicepino1 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    inwrijven misschien met groene zeep? zo uit een pot wat zo gel is weet je wel van driehoek. en dan even in laten trekken om vervolgens te wassen zoals je normaal doet.

    Ik dacht dat vanish ook een beetje bleekte op van die voetbal shirt stofjes ( dat hele gladde spul )
     
  4. denicepino1

    denicepino1 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    of misschien hebben ze bij de kruidvat schiet me nu tebinnen. Van die mini flesjes vlekken verwijderaar. Geloof dat er ene ook is voor olie vlekken en alles is. moet je daar even naar kijken. of rubber daar mee ook af gaat.
     
  5. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    bedankt alvast voor de tips van de week maar ff kopen dan bij de kruidvat, moet morgen werken dus word het niets...
    het shirtje is nog niet verkleurd het is van de gladde stof...

    iemand nog andere tips? of weet iemand of wasbenzine ook kan...
     

Deel Deze Pagina