verdriet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cleo, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Vandaag op mijn werk aan een aantal collega's verteld over mijn mk. Ik heb donderdag de bevestiging gekregen dat ik met kerst een mk heb gehad. Ik was nog maar heel erg kort zwanger. Ik wist het nog maar een week toen het misging. Toch een week echt op een roze wolk gezeten. We waren echt heel erg blij. Vervolgens ruim anderhalve week in onzekerheid geweest. Die twijfel is echt killing, soms het mooier in mijn hoofd gemaakt dan dat het was.

    Een collega vertelde vervolgens over hun zwangerschap (even lang als ik nu geweest zou zijn) en dat hij van het negatieve uitging. Er is geen reden tot twijfel. Dat doet dan echt pijn, en het doet me verdriet dat ik voor hun nu niet blij kan zijn. Waarom zij wel en ik niet? Zij is heel erg misselijk, dat is natuurlijk heel vervelend maar nog wel zwanger. Ik vind het erg vervelend dat ik dan zo jaloers ben.

    Sorry voor mijn geklaag, maar ik wil het graag van me afschrijven. Ik kan er er gewoon niet van slapen.

    liefs,
    Cleo
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hoi Cleo,

    Mijn verhaal komt echt precies overeen met dat van jou. Ook een week op een roze wolk gezeten en daarna twee weken in onzekerheid. Ondanks dat je eigelijk al vermoedt dat het fout zit houd je toch hoop dat het niet zo is. Daardoor komt het toch nog hard aan als het niet goed is.

    Ik heb me ook een paar weken niet lekker in m'n vel gevoeld. Daarna werd ik weer ongesteld en vond ik het weer fijn om te weten waar ik aan toe was en aan een nieuwe ronde te beginnen (we mochten ook meteen doorklussen maar ik had geen idee van mijn cyclus en eisprong). Nu gaat het weer prima met me, maar ik verlang er wel naar weer zwanger te zijn. Maar ja dat verlangen hebben we hier allemaal!

    Veel sterkte!

    Pim
     
  3. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    toch veel sterkte
    groetjes jacky
     
  4. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Jee Cleo wat naar...snap je gevoel hoor is heel normaal denk ik...heel veel sterkte meis..

    liefs Peetje
     
  5. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoi Cleo, ik heb tweede kerstdag een miskraam gehad en ik wist het ook nog maar een weekje.
    Op gegeven moment stond mijn buurvrouw voor de deur (18 weken zwanger) maar over haar buik te wrijven. Ik dacht: "Mens rot op!". Heb haar de dag erna meteen verteld over mijn MK. Zij mag natuurlijk blij zijn met haar zwangerschap, maar een beetje rekening met mijn gevoelens kan geen kwaad.
    Ik kan mij dus heel goed voorstellen hoe je je voelt.
    Veel sterkte met alles!
    Gina
     
  6. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Heel veel sterkte meis.
    En gooi het er hier maar uit hoor.
    Wij zijn er voor je...
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja dat wil ik ook zeggen, klaag maar lekker, gooi alles eruit, das alleen maar goed. Beter dan opkroppen. Ik wens je heel veel sterkte, liefs Jenny
     

Deel Deze Pagina