Verdrietig..alleen naar de eerste echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door riga01, 30 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riga01

    riga01 Bekend lid

    28 apr 2010
    977
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Werd net gebeld door de verloskundige om een afspraak te maken voor de eerste echo. Helaas werd er ook verteld dat mijn vriend niet mee mag ivm corona

    Vind dit zo erg...vooral voor hem. Het is mijn 2e kindje maar zijn eerste. En dan kan ik wel videobellen of alles filmen maar dat is toch anders. Snap het allemaal wel hoor maar dit zijn toch momenten in je leven die je niet wilt missen.
     
  2. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Klopt. Het is echt stom. Bij ons mocht zelfs mijn man niet mee naar de medische 20-welen echo. En met videobellen was het nauwelijks te volgen.

    Gelukkig kregen we de echo mee op usb zodat we het thuis samen nog een keer konden bekijken. Misschien doen ze dat bij jou ook?

    Veel sterkte.
    En hopelijk straks een prachtige uitslag! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

    En hopelijk blijft het corona ver weg uit jullie buurt.

     
    riga01 vindt dit leuk.
  3. riga01

    riga01 Bekend lid

    28 apr 2010
    977
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag

    Ja dat is ook zo'n moment inderdaad. Wel fijn dat jullie het samen mochten bekijken op USB. Maar is toch niet hetzelfde :( ik hoop dat het toch nog vlot voorbij is deze crisis want anders is het een hele zure appel om zo zwanger te zijn en niets samen te mogen ervaren.

    En bedankt voor de felicitatie!
     
  4. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ja, het blijft zo abstract voor de mannen hè?
    Ik merk het zelfs hier. Hoe blij en betrokken hij ook is.

    We zijn echt aan het aftellen tot hij ook het geschop gaat voelen, want vooralsnog is het vooral een dikker wordende vrouw die hij ziet.

    Ja, opdat het maar snel voorbij is! Ik begrijp je echt heel goed.
     
  5. Degen

    Degen Bekend lid

    17 mrt 2013
    949
    44
    28
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb volgende week woensdag mijn eerste echo. ivm medische voorgeschiedenis heb ik de echo al met 6 weken zwangerschap.
    (Maar ik heb alleen het vermoeden dat de zwangerschap niet goed verloopt. maar this afwachten.) Ook ik moet alleen komen. Ik mag ook mijn man en of m’n andere kids niet meenemen.
     

Deel Deze Pagina