Verdrietig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lamisha1980, 22 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lamisha1980

    lamisha1980 Fanatiek lid

    1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    Hoi dames,

    Ik geef het op , denk dat zwangerschap nooit gaat lukken. Ik kom niet in aanmerking voor operatie in vu voor niche ivm eerdere keizersnede omdat het geen zin heeft.
    Ik ben 38 jaar en heb 1 eileider (ander door bbz verwijderd). Dit allemaal bij elkaar zal nooit lukken . Ben zooo verdrietig
     
  2. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Bah, snap dat je verdrietig bent. :( Maar mag ik uit je handtekening concluderen dat je wel moeder bent van 3?
     
  3. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Ik denk dat ze een aantal miskramen gehad gezien haar handtekening.

    He bah. Wat verdrietig. Sterkte!!!
     
  4. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    O nee zie het verkeerd. Sorry
     
  5. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.240
    7.813
    113
    Gelderland
    Wat verdrietig voor jullie :(

    Jullie staan op het punt waar wij ook bijna tegenaan zitten. Ik wil nog 1 ding proberen en als dat niet werkt dan gaat het voor ons ook ophouden. Ook een niche en daarnaast een vleesboom :(
    Het klinkt zo makkelijk, ermee stoppen maar dat gaat een heel lang proces worden met de nodige hobbels. Heel veel sterkte
     
  6. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ja zoals ik het zie is ze moeder van 3.

    Maar wat vervelend dat de wens voor een vierde niet uit lijkt te mogen komen. Kan me voorstellen dat dat heel naar is als je er zo op gehoopt had. Ik hoop dat er toch nog een mogelijkheid is!
     
  7. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend verdrietig dat al die ellende voor niks is geweest. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop heel erg dat er toch nog een wonder gebeurt.

    Ik zou je ook graag iets willen vragen, als dat mag. Mijn tweede dochter is met een keizersnee geboren en ik ben doodsbang voor een niche. De 2 miskramen van afgelopen najaar versterken dat gevoel heel erg. Op echo's is er tot nu toe echter niets te zien.
    Ik zie dat jij ook 2 miskramen en een bbz hebt meegemaakt, weet je of dat iets te maken heeft met de niche?
     

Deel Deze Pagina