Dat is wel heel mooi Natasja, dat zijn lokaal wordt ingericht als stilte centrum. Zullen wel heel wat tranen gaan vloeien. Wat een klote ziekte he .. bah
O Natasja, wat een *** bericht zeg! En zo jong ook nog, ik kan me heel goed voorstellen hoe zwaar dit valt. Ik hoop dat je wat afleiding kan vinden in het lesgeven vandaag. Wel mooie gedachte is dat de leerlingen zo betrokken zij, de jeugd van tegenwoordig wordt elke keer zo asociaal afgeschilderd zonder respect voor docenten... maar het tegendeel wordt hier bewezen! Heel veel sterkte de komende tijd Groetjes Daphne
Natas, Gecondoleerd met het verlies van je collega. Het is toch zo'n rot ziekte vreselijk en zo jong nog. Kan begrijpen dat het heel onwerkelijk moet aanvoelen als iemand in de bloei van z'n leven wegvalt. Sterkte gewenst. Liefs Mirre
Wat een verschrikkelijk nieuws en (het is cliche maar waar) wat ontzettend oneerlijk, zo een jonge man......Kan me voorstellen dat julllie helemaal van slag zijn. ...Zijn lokaal met foto's en gedenkboek zal wel heel emotioneel zijn.....
Gecondoleerd meid! Helaas weet ik uit ervaring hoe moeilijk het is een jonge collega te verliezen. Aan de ene kant je eigen verdriet en aan de andere kant het verdriet van de kinderen. En toch door "moeten" met je werk. Hopelijk kun je het goed delen met je collega's, daar heb ik veel aan gehad. En het zal je verbazen hoe fijn de kinderen kunnen reageren Sterkte de komende periode!
Jeetje meis, wat een dag, kan me goed voorstellen dat je je leeg voelde... Wil je heel veel sterkte wensen. Hoop dat jullie het snel een mooi plekje kunnen geven.............
gut wat een toeval.. belt de kankerbestrijding me net op.. pff dat viel ff niet goed *slik* heb gezegt dat ik het te confronterend vond op dit moment omdat ik net een collega verloren heb.. man helemaal stil... djeeez wist niet dat de dood van een collega me zo zou raken.. (kankerbestrijding krijgt van mij al standaard geld, dus waarom bellen?)
Ik wil je ook heel veel sterkte wensen. De strijd tegen kanker is een oneerlijke strijd. Er sterven nog teveel (jonge) mensen aan deze vreselijke ziekte.
Jeetje Natas, wat een ontzettend droevig bericht zeg! Gecondoleerd met het verlies van je collega. Veel te jong... Liefs Laura