Gecondoleerd met je collega. Heel veel sterkte voor jullie allemaal daar op school. Wens zijn familie alle kracht toe.
Heel veel sterkte meis! Ook voor alle familie en bekende van haar. Heb er verder geen woorden voor......
Bedankt voor alle lieve berichten. Hij word dinsdag begraven. Van het weekend hebben we een telefoon nr open gehad waar ouders en leerlingen zich op konden geven voor de begravenis. ik ben benieuwd hoeveel er mee gaan. ik kijk er heel erg tegen op
Sorry, bedoel natuurlijk hem Aslnog heel veel sterkte en zal aan je denken morgen met de begravenis....
Pfff... heftig zeg. Gecondoleerd. Voor morgen heel veel sterkte! Ook ik ben leerkracht (op een basisschool en wij hebben 't twee weken geleden ook meegemaakt, een collega die op 51-jarige leeftijd gestorven is. Zij had er zelf voor gekozen om een einde te maken aan haar leven. Maandag was ze nog op school, donderdag na school het nieuws en vrijdag de kinderen inlichten.
Hey Natasja, wat een vreselijk nieuws... heel veel sterkte, op school met je leerlingen, maar vooral voor jezelf en op de uitvaart - de tijd na het overlijden is het zwaarst, zal ook worden gevoeld op school. Nogmaals sterkte.