Verhaal na geen kloppend hartje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dora en Boots, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Zoals ik hier al eerder heb gepost kwamen we er tijdens de 12 weken echo achter dat het hartje is gestopt met 8 weken.
    Ik wou graag even mij verhaal kwijt over hoe het verder is gegaan.

Donderdag was de echo, ik wou het weekend graag afwachten.
    Wel al wat last van bruinverlies na de echo maar verder niks.
    Dinsdag een afspraak met de gyneacoloog. Daar gekozen voor de optie om het op te wekken via medicatie. Ik moest in het ziekenhuis een pil innemen en kreeg 4 tabletten mee naar huis. Deze moest ik 6/8 later vaginaal thuis inbrengen.

Niet lang nadat ik thuis kwam begon ik al te bloeden. Om 23.00 uur de pillen ingebracht en naar bed gegaan. Rond 02.30 uur werd ik wakker, door de buikpijn. Pff, het leken wel weeen! Ik schrok wel een beetje en man heeft me beneden geinstaleerd op de bank met deken, kruik en paracetamol (wc is beneden) Erg veel bloed en uiteindelijk een uur later weer in slaap gevallen. Om 07.30 werd ik wakker en direct naar de wc, wat een stolsels:$. Schrok er gewoon van. De verdere dag last van buikpijn en gelopen met 2 maandverbandjes tegelijk.

En nu...
    Langzaam gaat het beter, alleen nog een echo om te kijken of alles weg is en dan echt afsluiten.
    Wat was dit verdrietig zeg, valt me zwaarder dan ik dacht.:(

2. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Jeetje wat heftig weer, hoop dat je snel weer opknapt.

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het is inderdaad hartstikke ingrijpend en heftig. Ik vond het ook erg pijnlijk, hoor. Ik hoop dat je alles kwijt bent en dat je alles een beetje op een rijtje kunt gaan zetten. Veel sterkte.

Suus

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    heftig meid, heel veel sterkte:(

5. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Wat heftig hè? Heel veel sterkte. Het is allemaal niet niks.

6. Alita

Alita Niet meer actief

sterkte meid....

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Sterkte.. Alsof alleen het weten dat er geen kleintje komt niet erg genoeg is, moet je ook de pijn nog doorstaan... *Knuf*

8. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Heel heftig, en het went nooit, ik heb er nu 3 gehad en het blijft zwaar en een moeilijke en emotionele periode.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel
    liefs miek

9. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai meis!

het is vreselijk!! wij hebben ervoor gekozen om het weg te halen, ook hier geen hartje meer,....heeel erg balen!

heel veel sterkte!

dikke knufff

10. baby21nov2010

1 mei 2010
    7
    0
    0
    Heel veel sterkte, ik heb hetzelf in januari ook mee moeten maken en het is gewoon verschrikkelijk..

11. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Heftig is het zeker. Ik heb zoals je hieronder ziet 4 mei een miskraam gehad; ik ben 3x eerder bevallen en ik ben het me je eens: het waren echte weeen. Alleen minder zwaar dan bij een voldragen kindje natuurlijk.
    Wat verdietig dat je voor je 12 weken echo gaat en dan zulk nieuws krijgt; daar hou je volgens mij toch niet echt rekening meer mee....Ik wens je heel veel sterkte en wens je zodra je er aan toe bent een goede nieuwe kans. Liefs

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, het is idd heel heftig. Ik ben er gisteren achtergekomen dat het hartje niet meer klopte. Het is een week geleden al gestopt met kloppen. Mijn lichaam doet alleen niets en ik heb 4 tabletten gehad om in te brengen om de mk te stimuleren. Maandag weer echo, hopen dat het schoon is anders woensdag een curettage.

Dit is mijn 2de mk en ik heb ook nog 2x een bbz gehad. Ik hoop dat jullie snel een goede zwangerschap hebben en 40 wk kunnen genieten

13. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Dank jullie wel voor de lieve berichten! En aan de andere dames heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina