Verhuizen of Verbouwen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Hey Meiden,

    Heb ff wat tips nodig ...

    zit een beetje met een luxe probleem :oops: ... We hebben bij ons in de buurt een heel leuk huisje gezien ( staat te koop ) het is een stuk groter dan wat we nu hebben, de omgeving is mooi, de voorkant kijkt uit op een groot park en daar tegen over staan mooie villa's .. het heeft 4 slaapkamer, een zolder , een opberg zolder en een apparte garage, mooie ruime woonkamer, een apparte keuke en een leuk kinder speeltuintje vlak voor de deur... Nou is het huis waar we nu wonen net een tikkie te klein maar wel een geweldig huis, onze tuin loopt uit in het water, tegenover ons huis ( aan de achter kant ) hebben we geen andere huizen dus geen inkijk, we hebben nu 3 slaapkamers, een kindvriendelijke straat ( weet van die andere niet hoe dat daar is ) woonkamer met keuken ...... bla bla bla ...

    Nou zitten we in dubio, zullen we het andere huis kopen of maken we dit huisje leuk en plaatsen bv een serre in de tuin zodat het huis wat groter word...

    Ik weet het niet, heb alle positieve en negatieve dingen naast elkaar geglegd maar het weegt allemaal even zwaar ... :( ... Ik weet het niet ..

    Iemand tips ?
     
  2. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    volgens mij ken je via deze site een test doen moet je maar ff kijken http://www.stayorgo.nl/
    ik heb verder geen tips sorry
     
  3. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    thanx .. is toch wel een beetje een tip hoor ;) ... ga het gelijk doen ... :D
     
  4. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    laat ff horen hoe het gegaan is :D
     
  5. Joeja

    Joeja Bekend lid

    2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik zou gewoon een bezichtiging in dat andere huis gaan doen. En dan laat je je gevoel spreken. Kan en wil je dit je thuis maken, of blijf je lekker op de oude stekkie en maakt je thuisje nog gezelliger.

    Succes ermee!
     
  6. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Nou ik heb de test gedaan :D .. en er kwam heel duidelijk STAY in het beeldscherm, ik zou heel veel heimwee krijgen als ik zou verhuizen zeiden ze hihihihih :)
     
  7. Female

    Female Niet meer actief

    Als je een ander huis zou kopen heb je natuurlijk wel weer opnieuw k.k., als je verbouwt heb je dat niet.
    En als jullie huis zo goed bevalt, en er zijn uitbouwmogelijkheden, zou ik dat sterk overwegen
    Veel succes!
     

Deel Deze Pagina