Verjaardag-in-een-tas

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 12 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Zaterdag en zondag de 24e en 25e zouden wij de verjaardag van onze oudste vieren. We hadden al niet veel visite en ook nog verdeeld in 3 keer. Maar gezien de huidige cijfers verwacht ik dat verjaardagsvisite er helemaal niet meer in zit.

    Toch is het juist voor onze dochter heel belangrijk dat deze verjaardag gevierd wordt.
    Opmerkingen als: joh een verjaardag overslaan wat maakt dat nou uit kan ik even niks mee.

    Dus wij zitten al te bedenken wat wel kan. We hebben bedacht om een verjaardagsrondje langs alle visite te rijden met een versierde auto en daar een verjaardag-in-een-tas af te geven.
    Ik wil de taartenwinkel bellen om te vragen of we cupcakes kunnen krijgen ipv taart en dan wil ik nog wat dingen in de tas stoppen.
    Iemand nog leuke/lekkere ideeën?
     
    zigzag en bosi333 vinden dit leuk.
  2. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    Superleuk!!

    Hier zou niet vieren ook een dikke drama zijn!
    Hier zou ik zelf geen rondje rijden, maar vragen of juist de visite bij ons langskwam. Maar dat isbpersoonlij
    Mijn nichtje was in april jarig en die verraste iedereen met heerlijke punten taart en een leuke fotokaart voor iedereen. Die bracht ze zelf rond. Ook superleuk!
     
  3. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Zakje chips voor de kinderen?
    Pakjes drinken
    Ballon/roltoeter

    Voor de volwassenen theezakje met chocolaatjes?
     
    Paardenbloem en tuc vinden dit leuk.
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Schiet confetti door de brievenbus of open raam hahahaha
     
    lidu1, Dastoch3, zigzag en 18 anderen vinden dit leuk.
  5. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    :roflmao::roflmao: dat zal zij wel een goed idee vinden ja
     
    Oilell en Neuzeke vinden dit leuk.
  6. nora25

    nora25 Actief lid

    18 okt 2013
    340
    91
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een leuk idee! Klein cadeautje van de action? Zoon heeft weleens een rubix-kubus gekregen. En bij zijn feestje had ik alle kinderen een schetsboekje met kleurpotloden meegegeven. Heb ik veel leuke reacties op gehad.
     
    tuc vindt dit leuk.
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Dat geloof ik direct hahahaha
     
  8. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.889
    13.058
    113
    Vrouw
    Misschien kan je de visite ook een leuk filmpje laten opnemen voor je dochter?
     
    Zuul, Gewooniemand en tuc vinden dit leuk.
  9. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.508
    8.358
    113
    Voor mijn oudste had ik ballonnen met helium met tijden er op. Op bepaalde tijden mocht er een ballon open en daar zat een activiteit in, in het bijbehorende pakje zaten dan de spullen voor de activiteit. Denk aan regenboog taart bakken, super lang in bad met allerlei badspul (kleurspul, kneedbaar badschuim, badzout, enz.), pinata, enz.

    Bij de beste vriendin van de jongste vroegen haar ouders allerlei mensen om een video in te spreken, zodat zij daar een geheel van konden maken.
     
    Gewooniemand, juf1987, Iertje81 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.831
    25.927
    113
    Vrouw
    Misschien kan je met iedereen die normaal zou komen een tijdstip afspreken en een teams/skye/zoom vergadering organiseren.
    Dat ze dan toch met hun allen voor haar kunnen zingen. En dan zij de kaarsjes uitblazen.
    Even kletsen, zolang dat leuk is via het scherm.

    En verder gewoon lekker verwennen en een echt feestje met taart, ballonnen en cadeautjes met het eigen gezin.
     
    Gewooniemand en tuc vinden dit leuk.
  11. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Zoals Ies en Luc vanmorgen :rolleyes:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    einad, Gewooniemand en owly vinden dit leuk.
  12. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Whahaha jaaa er bestaan meer mensen met mijn smaak hahahahahahaha

    Glitterbom is nog leuker gheghe
     
    spruitje80 en Iertje81 vinden dit leuk.
  13. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    leuk dit en eventueel -voor de koffie-drinkers; van die luxe oploskoffie van nescafe een zakje per volwassene.
    Grote zak chips zou ook kunnen- voor het gezin gewoon.
     
    tuc vindt dit leuk.
  14. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.536
    6.231
    113
    zuid-holland zuid
    Wij gaan bij alle jarigen in onze vriendenkring langs om een krijttekening op de stoep te maken en heel hard te zingen vanaf de straat. En dan geven we natuurlijk ookeen kadootje af. Ik vind het heel gezellig zo en het wordt erg gewaardeerd, ook door de volwassenen☺️
     
    Dastoch3, PotjeGoud, zigzag en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. lavender

    lavender Actief lid

    30 jan 2015
    172
    145
    43
    Je zou ook kunnen vragen of ze een pizzataart kunnen maken ipv cupcakes.

    Die worden al in punten gebakken, dus hoef je zelf niks meer aan te snijden of doen, alleen eventueel in een taartdoosje doen. Kunnen eventueel ook gevuld worden als een echts taart. Heb je meer het idee van een taart. Foto is een voorbeeldje. Kan in alle stijlen natuurlijk.

    Of een cakesicle is ook heel leuk en ook in heel veel stijlen mogelijk.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. MrsBucket

    MrsBucket Fanatiek lid

    27 mei 2014
    1.163
    590
    113
    - Een soort van ballon-boog in de straat waar visite onderdoor kan krijgen. Dochter aan 1 kant en cadeautje in een tas aanbieden die zij kan ‘hengelen’.
    - Eventueel vragen aan de straat of mensen vlaggetjes neer willen hangen in de voortuinen.
    - Een gastenboek in laten vullen, soort van vriendenboekje maar dan voor verjaardagsgasten.
    - Indien mogelijk: jouw dochter (en gezin) binnen bij het raam achter, bezoek in de tuin bij het raam, communiceren via Skype/FaceTime/zoom etc.
    - Als alternatief: een weekendje weg? Ik weet niet of je dochter dat zal accepteren. Een weekendje waarin zij de regels bepaalt, omdat ze jarig is, zoiets...
     
    tuc vindt dit leuk.
  17. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ik heb geen tips voor je, maar wat een leuk idee om het zo aan te pakken!
     
    tuc vindt dit leuk.
  18. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.779
    113
    Bij ons in de straat was een kind jarig en daar hadden ze de tuin mooi gemaakt.
    Op de stoep stonden strepen op 1.5 meter.

    Ze hadden zelf een tafel met voor verpakte lekkers voor de gasten. Als iemand kwam dan konden ze een pakje of flesje drinken pakken en kregen ze een doosje met lekkers.

    Betreft lekkers kun je denken aan zakje koffie/ thee/ chocomelk, flesje drinken voor kinderen, zakje chips, kersenbon bons of wat anders dat verpakt is, klein zakje snoepjes, verpakte muffin of andere cake, als er kinderen in het gezin zijn of die speciaal komen(vriendje) iets van een schrijfblokje met pen. (Action heeft gelpennen)

    Je zou tasjes klaar kunnen zetten voor gezinnen als voor 2 personen.

    Daar was het super gezellig. Alvast veel plezier!
     
    tuc vindt dit leuk.
  19. bababoe

    bababoe Fanatiek lid

    11 mrt 2011
    1.648
    592
    113
    Wat een goede tips staan hier! Onze dochter is zondag jarig en dan staat ook haar feestje (onderverdeeld en wel) gepland maar ik vrees er inderdaad voor. Ik lees even mee!
     
    tuc vindt dit leuk.
  20. Wellesnietes

    Wellesnietes Niet meer actief

    Een drive in is ook een optie! Kind van mijn vriendin van mij werd 5 vol in de lockdown. Ze had een tafel met een krukje buiten gezet en zij stond daar in tijdsblokken. Dan reden wij al toeterend enzo langs, gaven cadeautje uit de auto, hadden auto versierd, kregen een tasje met lekkers voor ons en leuks voor kinderen.

    verder verjaardagsvideo gemaakt. Extra groot cadeau. Hele dag kiezen wat ze at en dronk.

    Oh en ik weet natuurlijk niet hoe erg te maatregelen worden maar hopelijk nog wel een kinderfeestje mogelijk met alleen maar kinderen?
     
    tuc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina