Verjaardagsactiviteiten tiener

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door NiekeKris, 10 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Er lopen al wat topics mbt verjaardagen ‘in deze tijd’, maar ik hoop dat jullie toch met me mee willen denken. :) Onze oudste dochter wordt binnenkort 11 en ik zou op haar verjaardag graag wat leuke activiteiten met haar (en haar zusje) doen. Geen drive thru verjaardag, maar als gezin leuke dingen doen. ;) De rest komt wel weer als het allemaal weer kan en mag. :)

    Denk aan dingen als een taart bakken, een leuke knutselactiviteit (maar iets ‘exclusiever’ dan ‘gewoon op een blaadje met plakkaatverf verven’, zeg maar ;)), met extra veel badschuim extra lang in bad, film kijken a la thuisbios, dat soort dingen. Iemand nog leuke ideeën voor andere activiteiten? Of een extra leuk knutselidee?
     
  2. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.900
    3.317
    113
    NiekeKris vindt dit leuk.
  3. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.736
    734
    113
    Q wil graag eens echte meidendag. Beginnen met make up, haren mooi krullen en opsteken, wandeling maken met picknick, ‘s avonds iets lekkers eten, filmpje kijken en voor het naar bed gaan nog een gezichtsmasker.
    Ik kreeg nog de tip voor een chocolade handmasker. En zelf lekker snoepen van de chocolade natuurlijk.
     
    NiekeKris vindt dit leuk.
  4. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Leuke ideeën al!

    J. is ondanks dat ze een echt meisje is, best 'stoer'. Ze is graag actief bezig, maar dat is nu natuurlijk wat lastiger... We gaan 's avonds sowieso eten wat zij wil, al is het nu dan thuis ipv in een restaurant. En 's avonds wil ik een film kijken met wat lekkers erbij.

    High tea ga ik over nadenken! Hoewel we al taart gaan maken (ze heeft al een taart die ze echt heel graag wil maken), maar misschien een high tea lunch met sandwiches ed, dat kan natuurlijk ook prima. :) Etagère vind ik zeker onder een 'extra leuke knutsel' vallen, ga daar ook naar kijken als we die high tea lunch gaan doen! :)
     
    Fristi2012 vindt dit leuk.
  5. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.168
    1.354
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Een slaapfeestje, matrassen in de woonkamer of boven ergens bij elkaar leggen en dan samen slapen.
     
    owly en NiekeKris vinden dit leuk.
  6. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Gaan we inderdaad ook doen! (y)
     
  7. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.168
    1.354
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Chocolade fondue
     
    NiekeKris vindt dit leuk.
  8. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    De vuurkorf aansteken en dan lekker marchmellows roosteren !!
    Of een tent opzetten in de tuin en lekker buiten kamperen als het mooi weer is
     
    NiekeKris vindt dit leuk.
  9. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Super leuk! Helaas een postzegeltuin hier. :(
     
  10. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.346
    297
    83
    Matrassen beneden in de woonkamer + film op Netflix (of een serie) en chips en andere lekkere dingen 'in bed' eten.

    Gourmetten is ook leuk, maar dan bijvoorbeeld buiten (met mooi weer). Dan hoef je niet in die stank te slapen. ;)

    Overdag een leuke speurtocht door je dorp/stad. Misschien kun je wat bekenden inschakelen die foto's voor de ramen plakken

    Zomaar wat ideetjes.....
     
    NiekeKris vindt dit leuk.
  11. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.346
    297
    83
    @NiekeKris En? Is het feestje al geweest? Ik ben benieuwd wat je gedaan hebt en wat je dochter ervan vond. En wat heeft ze voor haar verjaardag gekregen?
     
  12. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Nee, duurt nog even voordat ze jarig is (‘binnenkort’ deed anders vermoeden wellicht... :eek:). Ze krijgt van ons een fototoestel en een boek met fotochallenges, die liggen al klaar. :)
     
    Miss T vindt dit leuk.
  13. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.346
    297
    83
    Mooi cadeau! Je bent in ieder geval op tijd met de voorbereiding.
     
    NiekeKris vindt dit leuk.
  14. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.939
    1.037
    113
    Vrouw
    Wij hebben bij een aantal familieleden taart langs gebracht.
    Daar kreeg m’n dochter ook steeds een cadeautje. Was een succes!

    Haar beste vriendinnetje is ook een half uurtje langs geweest met haar moeder.
    Dat was echt haar wens...
     

Deel Deze Pagina