verklaring?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Misschien een stomme vraag, maar sinds enkele dagen verlies ik niet alleen wat afscheiding, maar iedere keer is mijn onderbroek nat. Is niet echt lekker omschreven, maar kan niet anders. Kan iemand dit misschien verklaren? Ik ben nu 34 weken zwanger. Alvast bedankt.
     
  2. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Zou het kunnen zijn dat je al vruchtwater verliest? Bel anders je verloskundige even! Succes!
     
  3. Niet meer actief

    Ik was al bang voor dit antwoord. Bel idd toch maar even de vk. Beter het zekere voor het onzekere. Bedankt in ieder geval.
     
  4. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik ben maar een leek, hoor! Maar het was het eerste waar ik aan dacht :)
     
  5. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Het zou inderdaad heel goed vruchtwater kunnen zijn dus even bellen!
    Ik heb al weken hetzelfde en bij mij is het gewoon erg dunne afscheiding dat komt door het voorbereiden op bevalling......hopelijk heb jij dat ook en is het geen vruchtwater...succes!
     
  6. Niet meer actief

    Was ook mijn eerste gedachte, maar wilde er niet aan. Ik weet ook niet veel aangezien dit mijn eerste zwangerschap is. Haal ook alles maar uit de boeken, hahah. Maar voel nog goed leven, hj schopt nog flink en heb een beurse buik.
     
  7. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Dat is altijd goed als je veel leven voelt! Maar even een belletje naar de vk kan geen kwaad...daar zijn ze voor!

    Als je echt denkt dat het vruchtwater is zou je het ook kunnen proberen op te vangen met een maandverbandje...dan kan je dat laten zien aan de vk. Ook ruikt vruchtwater zoetig..
     
  8. Niet meer actief

    Heb uiteindelijk toch maar de vk gebeld. Deze dacht ook dat het afscheiding was, maar wilde dit na laten kijken in het ziekenhuis. Dus ik naar het zkh voor een ctscan en inwendig onderzoek. Gelukkig bleek het inderdaad overvloedig afscheiding te zijn, maar wel bleek dat de hartslag van de baby veel te hoog was (tussen de 170 en 200). Nu moet ik morgenochtend weer voor een ctscan om nogmaals te bepalen of de hartslag slechts een momentopname was of dat ie morgen weer zo hoog is. Zo ja dan word ik doorgestuurd naar de gyneacoloog. De baby is nog niet eens geboren en heb nu al zorgen... Het blijft dus nog even spannend.
     
  9. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Och dan is het wel spannend ja! Hopelijk zie je morgen een wat meer rustiger hartslag op de ctg...Dikke knuffel!
     
  10. Niet meer actief

    Ja dat hoop ik ook! Als ikzelf iets heb wacht ik altijd et het naar de huisarts gaan, maar nu het de baby aangaat ben ik er snel bij. Had wel zoiets van stel ik mezelf niet aan, maar ben nu toch best blij dat ik gebeld heb. Bedankt voor je lieve berichtje
     
  11. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Meid, ik hoop dat alles goed gaat morgen!
    Sterkte!
     
  12. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Veel succes vandaag!
     
  13. Niet meer actief

    Nou vanmorgen weer naar het zkh geweest. Weer een uur aan de scan gelegen. Harslag was nu wel wat lager, maar bleef hoog. Desondanks zei de gyneacoloog dat de hartslag waarschijnlijk bij het kindje hoort en dat het ritme er in ieder geval goed uit zag. Hij zag dan ook geen reden voor verder onderzoek. Ben wel gerustgesteld. Denk nu dat ik me weer heb aangesteld en dat ik voor niets heb lopen paniek zaaien. Tot aan de bevalling ga ik niet meer klagen. Heb nog 6 weken te gaan, dus moet lukken.
     
  14. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Je hebt je duidelijk niet aangesteld,vind ik, en hiermee juist maar weer aangetoond dat als je je zelf ongerust voelt, het altijd verstandig is te bellen.
    Hartslag is hoog, dat is iets om even in de gaten te houden, dat vonden ze in het ziekenhuis ook.
    Dat na twee onderzoeken blijkt dat het bij jou kleine hoort is hartstikke fijn voor je, maar heeft echt niets met aanstellen te maken, en kon niemand van te voren weten.

    Sucuces met de laatste loodjes he !
     
  15. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Nou je mag zoveel "klagen" als je wil hoor. Het is heel normaal dat je ongerust bent! Het is tenslotte ook allemaal heel eng om voor zo'n klein hulpeloos wezentje verantwoordelijk te zijn.

    Hier wordt ook heel wat af "geklaagd" simpelweg door onzekerheid.

    Gelukkig dat alles goed was en hopelijk krijg je geen dingen meer waar je je zorgen over hoeft te maken.
     
  16. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.592
    3.483
    113
    Nee, ik vind dat geen aanstellen hoor. Betere het zekere voor het onzekere nemen met je kindje, toch?
    En ook klagen mag hoor!
     
  17. Niet meer actief

    Fijn jullie bereichtjes. Het is toch zo onzeker deze tijd. Wat moet je voelen als je nooit eerder zwanger bent geweest? Dus tja als iets anders voelt dan anders of er gebeurd iets wat anders is word ik er toch even onzeker van. Maar lang leve het forum! Erg fijn om hier je "geklaag" kwijt te kunnen en het "geklaag" en dus herkenning tegen te komen.
     
  18. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Lief kirsje, je klaagt niet hoor meid! Je weet niet wat je moet voelen en zoals ik al door de telefoon tegen je zei...beter 6x voor niks (voor jouw gevoel) bellennaar de vk dan 1x te weinig!
    Kom op meid nog een paar weekjes en dan gaan we samen aan de wandel! Liefs Mowtom
     
  19. Niet meer actief

    Zeg lieve mowtom, zie ik je niet, dan spreek ik je wel door de telefoon en nu moet ik je ook al hier tegenkomen! Hahaha. Hoe gaat het nu met je gerommel in je buik?
    (frietjes waren lekker...)
     

Deel Deze Pagina