verklaring?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Misschien een stomme vraag, maar sinds enkele dagen verlies ik niet alleen wat afscheiding, maar iedere keer is mijn onderbroek nat. Is niet echt lekker omschreven, maar kan niet anders. Kan iemand dit misschien verklaren? Ik ben nu 34 weken zwanger. Alvast bedankt.
     
  2. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Zou het kunnen zijn dat je al vruchtwater verliest? Bel anders je verloskundige even! Succes!
     
  3. Niet meer actief

    Ik was al bang voor dit antwoord. Bel idd toch maar even de vk. Beter het zekere voor het onzekere. Bedankt in ieder geval.
     
  4. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik ben maar een leek, hoor! Maar het was het eerste waar ik aan dacht :)
     
  5. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Het zou inderdaad heel goed vruchtwater kunnen zijn dus even bellen!
    Ik heb al weken hetzelfde en bij mij is het gewoon erg dunne afscheiding dat komt door het voorbereiden op bevalling......hopelijk heb jij dat ook en is het geen vruchtwater...succes!
     
  6. Niet meer actief

    Was ook mijn eerste gedachte, maar wilde er niet aan. Ik weet ook niet veel aangezien dit mijn eerste zwangerschap is. Haal ook alles maar uit de boeken, hahah. Maar voel nog goed leven, hj schopt nog flink en heb een beurse buik.
     
  7. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Dat is altijd goed als je veel leven voelt! Maar even een belletje naar de vk kan geen kwaad...daar zijn ze voor!

    Als je echt denkt dat het vruchtwater is zou je het ook kunnen proberen op te vangen met een maandverbandje...dan kan je dat laten zien aan de vk. Ook ruikt vruchtwater zoetig..
     
  8. Niet meer actief