Verkleden....

Discussie in 'De bevalling' gestart door Krimpie, 31 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krimpie

    Krimpie Actief lid

    18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    He dames,

    Een beetje een suffe vraag... Donderdagavond moet ik me melden in het ziekenhuis en krijg ik een ballonnetje geplaatst. De dag daarna word ik als het goed is ingeleid. Wie heeft hier ervaring mee? Kan je de ochtend voor het vliezen prikken nog even douchen en verkleden?
    En heel stom misschien, maar wanneer doe je je bevallingsshirt aan?
    Vind het allemaal reuze spannend!

    Xx krimpie
     
  2. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik heb afgelopen zondag een ballon gehad en de volgende dag kon ik ingeleid worden. Je kan gewoon voordat ze de katheter eruit halen gaan omkleden en douchen als je wilt. Maar na het vliezen breken blijf je gewoon in de verloskamer tot je bent bevallen van je kleintje.

    Ik heb nadat ze mijn vliezen braken dat mijn big shirt vol met vruchtwater zat en toen had mijn vriend snel even een andere shirt gepakt en daar was ik in bevallen.
     
  3. Melaniemv3

    Melaniemv3 Actief lid

    12 mei 2012
    226
    0
    16
    Je kan zelfs nog douchen als ze je vliezen hebben doorgeprikt. Ik mocht gewoon gaan douchen omdat het prettig is en goed de weeen op gang helpt. Ik deed het shirt voor dat ik een infuus kreeg aan maar dat was niet zo handig toen ik wou douchen.
     
  4. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Als je nog wil douchen zou ik dat doen voordat ze de vliezen breken, want daarna moet je een tijdje aan het CTG en als je niet vanzelf weeeen krijgt snel aan het infuus met weeenopwekkers. Dus dan beter het zekere voor het onzekere ;)
    Veel succes, hoop dat t vlot verloopt allemaal!
     
  5. Selina1984

    Selina1984 Fanatiek lid

    14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ik heb na het breken van de vliezen onder de douche gestaan met heftige weeen. Lijkt me dus fijner om dat daar voor te doen, want lekker even douchen is dan lastig of iig niet in te schatten of dat lukt.
     
  6. mimimama88

    mimimama88 Fanatiek lid

    19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Ik kreeg vrijdagavond de ballon, was zaterdag al vroeg wakker en toen ze bij mij kwamen zeiden ze eerst douchen en dan gaan we verder. Na het douchen heb ik nog ontbeten, dat was de laatste maaltijd tot aan de bevalling ;) Toen heb ik ook de kleding aangetrokken die ik aan had tijdens de bevalling.
     
  7. Ennas86

    Ennas86 VIP lid

    19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Ik stond tijdens m'n weeën alleen maar onder de douche. Ik had wel een T-shirt mee genomen waar ik in wilde bevallen, maar uiteindelijk had ik niks aan! 😂
     

Deel Deze Pagina