Verklevingen in baarmoederhals

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Missgroet, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missgroet

    Missgroet Lid

    1 jan 2013
    63
    0
    6
    Hallo dames,

    Ik weet niet zo goed of dit de juiste plaats is om de vraag te stellen, maar ik weet even niet waar ik het anders kan stellen, aangezien ik het vandaag vergeten ben te vrage bij de gyn. Ik heb vandaag een hysteroscopie gehad en helaas heb ik door de curretage wat verklevingen in de baarmoederhals. Ze konden het niet wegspuiten, maar onder narcose gaan ze nog een keer proberen en moet het op te lossen zijn. Een gedeelte van mn baarmoederslijm bouwt op, de andere heft dus niet. Nou heb ik begrepen dat ik nu niet zwanger kan worden, maar komt dat dan door de verkleving of door het feit dat het slijm niet goed opbouwt? Ik heb aan de achterkant van mn baarmoeder toch gewoon goed bmslijm. Ik wil het graag begrijpen, ook om het ergens een plek te geven dat het nu nog wat langer gaat duren voor we weer kunnen proberen.

    Alvast heel erg bedankt voor je reactie

    Groetjes missgroet
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

    als je baarmoederslijmvlies niet opbouwt kan er niets innestelen.
    Maar als dat aan 1 kant wel goed gaat zou het wel mogelijk moeten zijn.
    Ik weet niet hoe die verklevingen zijn, is het wel of niet doorgankelijk voor sperma, dat is dan de vraag.
    Daar kan je arts je een antwoord op geven.

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina