Verkouden!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wie o wie is er ook snipverkouden? Sinds ik positief teste ben ik al snipverkouden, dus al zo'n 3 1/2 week! Heb al van alles geprobeert; stomen met kamille,neusspray,dampo,ui naast het bed(alleen die was binnen 5 min. weer weg, werd er zoooo misselijk van!)hete douche voor slapen. Ik lig er snachts van wakker en word er nu wel echt schijtziek van!!

Heeft er iemand nog goeie tips?

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik was vanaf het begin ook verkouden, oorontstekingen , voorhoofdholtonstekingen enz.. heb er 3 maand mee gelopen en toen i was ik het wel zo zat..heb toen eindelijk een kuur gehad van de ha maar ben nog steeds verkouden
    alles wat je opnoemt mocht ik ook alleen proberen , je kan nog wel een hoestdrank halen er is er 1 die je wel mag ( weet de naam ff niet meer)
    hopeliji knap je snel op en duurt het niet zo lang als bij mij

3. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    jep, hier nog een die al weken loopt te snotteren en hoesten. Heel vervelend, maar hoort er helaas een beetje bij: sneller dingen oppikken en er minder snel vanaf komen... Heb dus ook nog geen oplossing, behalve de dingen die je al doet. Beterschap!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

herkenbaar! ik heb neusspray gebruik een zoutoplossing, die mag je niet langer als een week gebruiken, voor de keelpijn gewoon keelsnoepjes, de eerste periode ging het net weer een beetje over en dan kwam het volgende er alweer aan! nu was ik al een hele tijd niet verkouden geweest en ben ik het alweer 2 weken, steeds wakker worden met keelpijn en hoesten.

5. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    hier ook vanaf dag 1 verkouden.. hoort erbij, je doet er niks aan.. baleh!!!!!!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ow jeetje, zoals ik alle berichtjes lees ben ik er verlopig nog niet van af! Nog maar een x extra per dag boven de pan hangen met kamille!

Iedereen succes met het gesnotter!

7. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Hallo dames,

Ik ben de hele zwangerschap verkouden geweest. En het rare is dat toen de kids geboren waren ik er meteen vanaf was. De kids zijn nu alweer 6 weken oud en tot nu toe ben ik ook niet meer verkouden geweest en heb ook geen neusspray meer hoeven te gebruiken.

Dit was echt heel erg bizar. Ik heb tot op de dag van de bevallen neusspray gebruikt van Otrivin.

8. Que

Que Niet meer actief

Ik ben in deze zwangerschap al 6x verkouden geweest. Het enige advies wat ik je kan even is, blijf bij mensen uit de buurt die verkouden zijn, want je bent heel erg vatbaar!!!

Misschien kan je je hoofdeinde van je bed een stukje omhoog zetten zodat je snot niet in je hoofd blijft zitten. Dat heb ik in ieder geval gedaan!!

Heel veel beterschap!!!

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    hier ook 1 die snipverkouden is, zere keel rillerig. niks aan, ach gaat vanzelf wel weer over

Deel Deze Pagina