Dit is nu mijn tweede week verlof. Vorige week met het mooie weer benik nog veel naar het strand geweest maar daar is het nu het weer niet naar. Ik heb alle kleertjes gewassen en gestreken en verder hou ik me bezig met af en toe dutje doen, boekje lezen, tv kijken, internetten. Maar ik word met de dag passiever door het niks doen pffffffff. Ik kan helaas niet meer wandelen door beken klachten. En de rest om me heen is allemaal of aan het werk of op vakantie. Wat doen jullie al die dagen?
so zeg dit is dus echt waar ik mij nu al weken druk om maak! wat moet ik doen als ik hele dagen vrij heb! ik werk nu sinds 2 weken nog maar part time vanwege bekkenklachten enz. maar ik verveel me dus nu al s'middags rot en kijk uit naar de volgende dag dat ik weer n halve dag kan werken want ik heb ook alles al klaar en poetsen doe ik 2 middagen in de week maar dan ben ik klaar aangezien ik alleen woon en maar weinig thuis ben nu...
Ik ben al thuis vanaf 22 weken ivm BI. Vond het de eerste weken echt onwijs wennen maar nu weet ik echt niet anders meer. wat doe ik zoal: -iedere dag een huishoudelijke taak -baby kleertjes wassen, strijken kast indelen -zwangerschapzwemmen -fotoboek maken vd zwangerschap -bakkies doen met vriendinnen -lekker luieren in de tuin met een boek/tijdschrift -boodschappies -zwangerschapspagina/hyves etc -zorgen dat alles goed geregeld is en klaar staat voor je gaat bevallen en zo kan ik nog wel even doorgaan
- huishoudelijke taken (gedoseerd) - de lekkerste recepten verzamelen (en in de computer zetten) - alle achterstallige foto's inplakken (manlief is heel blij met mij ) - een brief schrijven aan je ongeboren kindje - kaartjes sturen aan vriendinnen en oma's e.d. - internetshoppen (niet te veel... wil niet gelijk blut zijn) - boeken / tijdschriften lezen - administratie klussen doen (verzekeringen e.d. uitzoeken) - bezoek krijgen - slapen! - op dit forum hangen - computerspelletjes doen (Bigfish.. erg leuk)
Tja ik heb nu en beetje spijt van mijn geordende leventje haha. Het huis is zowieso spik en span, de administratie werk ik gewoon wekelijks bij, foto's plak ik altijd direct in. Ik had gewoon meer moeten opsparen We hebben nu masr een wii gekocht zodat ik af en toe een spelletje kan spelen. Ik ben gewoon niet zo'n goede "niksdoener" en moet er waarschijnlijk nog aan wennen dat ik mijn standaard ritme niet meer heb. Snap dat dit een luxe probleem is.
ja die wii heb ik ook sinds 2 weken maar dat heb ik na 10 minuten op n dag ook wel gezien en na 10 minuten moet ik trouwens ook zittend tennissen als ik nog verder wil gaan hahaha
geborten kaarjes maken. envelopen schrijve. box kleed maken. box verfen huishoudelijke klusjes. speletjes op de pc. speletje met de wii lekker resepten uitproberen. heel soms eens een keer winkelen. digitaal foto boek aan het maken van de zwangerschap. website gemaakt voor de kleine. zie onder de banner die van ons
ik ben 3 weken helaas ongewild werkeloos, zit in de ww, en ook ik verveel me dood. Moet er niet aan denken om tot aan de bevalling thuis te moeten zitten. Maar wat ik zoal doe op een dag: - Iets in het huishouden (elke dag doe ik iets ivm rugklachten) - Boodschapjes, elke dag een beetje zodat ik er uitkom - Tv kijken, internetten. - Ben weer lid geworden van de bieb, dus boeken lezen. - En natuurlijk sollicitatiebrieven schrijven. Gelukkig heeft mijn vriend nu vakantie, is toch een stuk gezelliger. Helaas zit hij in het leger en is hij alleen in het weekend thuis, dus door de weeks verveel ik me echt. Vriendinnen en familie is allemaal druk aan het werk.
Ik kan juist niet wachten tot mijn verlof en lekker mijn eigen dag indelen ook al is dat luieren of weinig ondernemen! Ben het werken spuugzat en wil juist lekker genieten van mijn verlof. Maar nu heb ik 1 voordeel want 3 vriendinnen van mij zijn met verlof, mijn zus en moeder werken parttime! Mijn beste vriendin heeft wisselende diensten dus ik kan met iedereen en overal afspreken als ik wil. Ik ga me zeker vermaken, lekker winkelen, vriendinnen opzoeken, beetje huishouden, internetten en lekker uitslapen! Ik kan niet wachten tot het de 15e is! Eindelijk laatste werkdag en kan mij niet snel genoeg gaan!