Verloop corona, hoelang ziek

Discussie in 'Corona forum' gestart door Semmie87, 1 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmie87

    Semmie87 Actief lid

    2 mrt 2016
    305
    168
    43
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

    Ik heb van de week ook een bericht geplaatst met de vraag hoelang de hoofdpijn duurde bij jullie.
    Even een korte samenvatting, 14 dagen geleden begonnen mijn klachten, dag erna had ik een positieve thuistest en twee dagen erna een positieve pcr. De eerste 7 dagen was ik wat grieperig, benauwd en moe. De tweede week kreeg ik hoofdpijn en was ik nog steeds mega moe. Afgelopen donderdag ging het eindelijk beter maar sinds vrijdag is het weer een groot drama, ik voel me zwak, geen eetlust, misselijk en enorme hoofdpijn. Ik begin mij wat zorgen te maken hoe kan het nou ineens weer slechter gaan? Het gaat nog slechter dan in de eerste week.

    Hoe was jullie verloop? Hoelang duurde het tot je beter was?

    Wij gaan volgende week op vakantie(in nederland)de kinderen kijken er erg naar uit en ik hoop zo dat dat allemaal door kan gaan.
     
  2. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Ik kan me verhalen herinneren van collega's dat ze zich eerst beter voelde om zich daarna nog slechter te voelen... :( klinkt dus wel een beetje als een normaal verloop van corona! Vervelend hoor.... Beterschap!
    Heeft de rest van 't gezin ook de besmetting al gehad?
     
  3. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Hier hebben zusje, moeder en vader corona gehad. Vader na 8 dagen zo slecht dat hij belande op de IC. Moeder en zusje ruim 6 weken nodig gehad om weer bij te trekken. Het verloop was heel grillig. Er zaten goede dagen en daarna opeens weer slechte dagen tussen. Ze waarschuwde hier op de IC ook al voor. De ene dag kregen we te horen dat hij misschien naar de verpleegafdeling mocht omdat het goed ging en de volgende dag lag hij aan de beademing.
    Succes met herstellen. Neem je tijd!
     

Deel Deze Pagina