Verloop miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Rabi, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Lieve mede-forummers,

    Ik had afgelopen maandag geheel onverwachts een positieve zwangerschapstest. Onverwachts omdat mijn vriend rondom mijn eisprong in het buitenland zat. Althans, vermoedelijk op basis van mijn cyclushistorie (variërend van 24 tot 28 dagen). Dat ik toch zwanger was moest betekenen dat mijn eisprong relatief laat is geweest. Dat was al een verrassing. De test was wel nog vrij licht, wel overduidelijk, maar vermoedelijk nog net geen 4 weken. Vandaag zou ik denk ik ongeveer 4 weken + 1 dag zwanger zijn geweest, maar dat is geschat op basis van de testen (in vergelijking met eerdere zwangerschappen).

    Gisterochtend baalde ik al omdat mijn test in vergelijking van die van maandag niet was opgelopen (predictor early). Een andere test, dr original, was weliswaar wel opgelopen, maar in vergelijking met dinsdag weer niet. 's Middags verloor ik bruine afscheiding en even later flink wat bloed. Geen stolsels, geen heftige krampen. Ik voel mijn baarmoeder overigens wel, maar niet anders dan bij een zwangerschap. Mijn menstruatiekrampen zijn iets heftiger.

    Maar in combinatie met de nog lichte test, het feit dat ze niet snel oplopen, en behoorlijk veel bloedverlies ga ik uit van een miskraam. Nu ben ik benieuwd hoe die bij jullie verliep? Want gaat het altijd gepaard met hevige krampen? En hoe snel liep jullie test weer af? De test van vanochtend (dr original) lijkt zelfs ietsje donkerder... Maar goed, misschien was mn urine meer geconcentreerd, enz. Ik kan helaas geen oploop laten zien want ik heb gister in wanhoop alle testen weggegooid (en dr original droogt sowieso niet mooi op, dus die gooide ik altijd al weg aan het einde vd dag).

    Het is mn eerste (vroege) miskraam cq biochemische zwangerschap dus ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Het frustrerende was ook dat ik tot gister geen symptomen had, en gister tijdens het bloedverlies mn borsten opeens gevoelig werden.

    Ik bloed trouwens nog steeds vrij hevig. In de hoeveelheid van een ongesteldheid (ik ben overigens nooit echt zwaar ongesteld).
     
  2. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Bij mij waren het normale/iets zwaardere menstruaties en was mijn cyclus eigenlijk meteen weer normaal.
     
  3. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Wat rot dat het is mis gegaan Rabi...bij mij verliepen alle miskramen anders qua duur, bloedverlies, tijd dat de testen afnamen.
    Ik merkte wel dat bij mijn vroege miskramen de streep vrij snel afnam als ik begin te bloeden. Als ie positief blijft of oploopt zou Ik over een paar dagen wel even de HA bellen om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. Hoe is je test nu?

    Al mijn miskramen had ik krampen en meer bloed dan normaal maar heb ook van genoeg gelezen dat er juist weinig bloed was of dat er geen krampen waren dus er is eigenlijk geen eenduidig beeld, elke miskraam verloopt anders.

    Heel veel sterkte!
     
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Verliep bij mij als een extra zware menstruatie met hele zware krampen
     
  5. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Dankjewel voor jullie reacties!

    @Frummels Ja ik heb inderdaad opnieuw getest en test was vandaag nagenoeg wit gelukkig. Dus dat lijkt wel goed te zijn gegaan! Ik heb uiteindelijk weinig last gehad; zelfs minder krampen dan bij een menstruatie en bloedverlies was ongeveer gelijk. Geen stolsels.
     

Deel Deze Pagina