verloskundige.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yda, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yda

yda Lid

11 mei 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben er nu een paar dagen achter dat ik zwanger ben maar nu vroeg ik me af wanneer ik naar de verloskundige zou moeten gaan. Moet ik die nu gelijk al bellen? of pas later?

groetjes

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Rond de 6e week bel je. En rond de 9e week kun je meestal terecht.

3. Alita

Alita Niet meer actief

idd rond de 6de week eens bellen ofzo...

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Je kan nou ook al bellen hoor.
    Deed ik ook altijd meteen na positieve test.
    Dan heb je meer keus kwa tijd en dag en hier krijg je ook info opgestuurd wat natuurlijk leuk is om te lezen.
    En natuurlijk ook nog GEFELICITEERD!!!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    je kan nu al wel bellen, maar ik heb even gewacht omdat de kans op een vmk nu nog vrij aanwezig is. Ik zou het niet leuk vinden als ik af zou moeten bellen...

6. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik heb gewoon meteen na de positieve test gebeld. Mocht er iets zijn of je hebt vragen dan sta je vast ingeschreven :)
    Op testen stond dacht ik ook dat je meteen na een postest je kan melden bij verloskundigen.

7. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Ik heb gebeld in de week dat ik positief testte. Diezelfde week ben ik nog langsgeweest om me in te schrijven. Ik kreeg alvast handige folders mee. Vond het wel prettig dat ze me al kende. Mocht ik ergens onzeker over zijn dan kon ik altijd bellen. In week 9 had in de eerste afspraak.

8. Sabrin

Sabrin Actief lid

12 nov 2009
    112
    0
    0
    zuid holland
    Ik heb ook meteen een afspraak gemaakt. Was prima aangezien ze maar 1 dag in de week intakegesprekken hebben. Dus niet veel beschikbare tijden meer.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Meteen aangemeld, stond ook op de website dat ze het ivm drukte het liefst meteen weten. Ik ga er pas met 11 weken heen dus moet nog wel even geduld hebben :)

Deel Deze Pagina