Hoi dames, Ik ben even opzoek naar ervaringen. Gister tijdens de routinecontrole bij de gyn. kwam hij er achter dat het vruchtwater behoorlijk is verminderd. Ook beweegt de baby al vanaf vorige week zondag minder. Ik heb afgelopen week al 2 x aan de CTG gelegen, en dit moet ik volgende week ook doen. Nu heb ik sowieso elke keer een echo bij de gyn ( wat nu dus elke week is ) en als ik de baby nog minder voel moet ik direct bellen. Ik vraag mij af of er hier meer dames zijn die ook minder vruchtwater hadden rond dit termijn ( bijna 37 weken dus ) en hoe het verder is verlopen. Ik word goed in de gaten gehouden en luister goed naar mijn eigen gevoel ( in het ziekenhuis luisteren ze trouwens ook erg goed naar mijn gevoel! ) maar het is wel een beetje spannend Alvast bedankt voor de antwoorden!!
Meis, het enige wat ik je mee wil geven, zodra jij echt "denkt" dat er iets niet goed zit, meteen bellen!!!! Want het is inderdaad spannend als je zoiets te horen krijgt. Ik ben blij te lezen dat je zo goed in de gaten gehouden wordt, maar echt, je eigen gevoel is vaak toch de goede hoor!!! Ik hoop dat je snel je kindje in je armen hebt.