Vernieuwde nutramigen lgg1

Discussie in 'Voeding' gestart door Brocantje, 6 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brocantje

    Brocantje Actief lid

    9 mrt 2014
    161
    93
    28
    Vrouw
    Ik ga de vraag toch hier stellen, het zit me nl helemaal niet lekker.

    ons zoontje van 9 weken zit aan de nutramigen. Nu is sinds de nieuwe levering, de geur/substantie en blik veranderd. Hierover contact gehad met sorgente.
    Blijkt dat ze aan de nieuwe eisen moesten voldoen waardoor deze veranderingen.

    nu zit hij 1week op deze voeding, maar het is echt verschrikkelijk. Hij heeft waterdunne poepluiers. Zo erg dat je nog niet eens ziet dat het poep is, maar het is lichtbruin van kleur. En dit de hele dag door. Verder droge luiers dus nauwelijks plas. En een enorm rommelend buikje.

    heb in het weekend contact gehad met hap wegens uitdroging, maar omdat hij verder ok en alert is hoefde ik me geen zorgen te maken.

    ook wederom contact gehad met sorgente, deze gaven aan dat meerdere moeders hiermee kampten, en de leverancier had aangegeven het 2 weken de tijd te geven..(!!)

    Hebben hier meerdere moeders ervaring mee? Tips? Wst kan ik verder nog doen? Vooral met het zicht op de hittegolf? En, wordt het nog beter, want dit is geen doen..
    Excuus voor het lange bericht
     
  2. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Wat vervelend zeg!ik heb net een hele stapel blikken van de oude versie weg gedaan anders had je ze kunnen overnemen. Kijk even op marktplaats daar staan heel veel mensen die de blikken niet meer nodig hebben (was bij mij ook, ik had er maar 1 opengemaakt).
     

Deel Deze Pagina