Verrassingsreis vliegtuig Albert Heijn

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mooiezomer, 24 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Mijn man kwam gister met het idee om een paar dagen samen weg te gaan. Leuk idee.
    Wie van jullie heeft ooit geboekt via de Albert Heijn? Het gaat dan om een 3 daagse verrassingsreis. (retour vliegticket en hotel voor 99,-)
     
  2. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Niet via AH, maar Hema geloof ik. Vrienden van ons. Een stel ging naar Sofia (Bulgarije) en ander stel ging naar Oradea (Roemenië) het is wel dé gelegenheid om eens ergens te komen waar je normaal gesproken niet naartoe gaat. Was beiden erg goed bevallen
     
    Mooiezomer vindt dit leuk.
  3. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Dat lijkt mij dus ook. Je kijkt al snel naar de bekende bestemmingen. Daarbij lijkt mij de verrassing ook erg leuk.
     
  4. Aries

    Aries Niet meer actief

    Ikzelf niet, maar een familielid heeft dit gedaan bij de Albert Heijn. Ze was heel erg blij met de bestemming, de vlucht en (de ligging van) het hotel. Maar het blijft een verrassing en een gok natuurlijk. ;)
     
    Huismuisie en Mooiezomer vinden dit leuk.
  5. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Niet via AH maar wel via srprs me :) toevallig pas nog een reis geboekt voor mei.
    Is ons ook erg goed bevallen maar hoor de laatste jaren wel wat wisselende verhalen.
    Voor het concept zou ik het zeker niet laten :) is erg leuk. Zelfs voor een controlefreak als ik
     
  6. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Denk vooral niet te hoge verwachtingen hebben. En dan is het vast heel leuk.
    Want voor 100 euro zit je natuurlijk niet in een 5 sterren hotel. Maar ben wel benieuwd, zoiets is wel avontuurlijk ;)
     

Deel Deze Pagina