Hey hallo, Ik ben al een paar ochtenden wakker geworden van een drukkende pijn in mn linkerflank/ rug helft. Het zit zo'n beetje onder mijn laatste rib qua hoogte... Heel raar, nooit eerder gehad. Ik ben vanochtend ook weer wakker geworden hiervan en ben maar eens naar de wc gegaan (voelde lichte drang om te plassen). Toen ik hierna in bed ben gaan liggen ben ik een paar keer gaan draaien en voelde ik de pijn langzaam weer wegzakken... Iemand een idee? Het ging een paar dagen goed maar vanochtend dus echt wakker geworden van die drukkende pijn... Nu voelt het nog een beetje ongemakkelijk op die plek, maar geen pijn meer... Ik merk ook als ik diep inadem dat mijn middenrif een beetje tegen die plek aanduwt... Ik ben zo bang dat het iets vanuit de nier is... Wat denken jullie, de huisarts maar es belllen? Liefs!
Zou ik wel doen. Kan een uit de hand gelopen blaas ontsteking zijn natuurlijk. Misschien is het 'gewoon' een spier/ zenuw, maar ik zou mijn nieren eerst ff uitsluiten als ik jouw was! Sterkte