Verschijnselen na de currettage.

Discussie in 'Miskraam' gestart door maja22, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja22

maja22 Niet meer actief

Hi meiden,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de volgende vraag....

Op 3 juni heb ik een curetage ondergaan na een missed abortion. Ik was 12 weken maar het kindje was gestopt met groeien met 9 weken. Mijn cyclus is zoals voor mijn zwangerschap maar nu zijn de verschijnselen wel anders geworden. Ik ben misselijk, duizelig, heb geen trek in koffie (en ik ben een echte koffieleut! :D ) Steekjes en krampjes. Ik had dit vorige maand een beetje maar deze maand (a.s. do is mijn nod) is het meer en heftiger. Voor mijn zwangerschap wanneer ik ongesteld moest worden had ik 3 dagen van te voren ontzettende trek in chocolade en een paar krampjes maar meer niet.

Is dit normaal en hebben meer vrouwen dit?! :(:

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Maja normaal gesproken houden zwangerschapsverschijnselen wel aan, maar omdat het meer wordt is het misschien wel vreemd, als je het niet vertrouwd zou ik vragen om een echo dan kunnen ze kijken of daadwerkelijk je baarmoedere wel helemaal schoon is. sterkte.

xxx

3. Trees

Trees Niet meer actief

Wat ik wel herken is dat ik mijn cyclus na de curretage veel meer last had van steekjes en een zeurend gevoel. Ook had ik veel meer dan normaal last van en eisprong. Sowieso kan de eerste cyclus ook langer duren. Ik werd zelf na 7 weken weer voor het eerst ongesteld. Is er bij jou misschien ook een kans dat je weer zwanger bent? Dat zou natuurlijk ook het éen en ander kunnen verklaren.

4. maja22

maja22 Niet meer actief

Hi Jent, do is mijn nod als ik weer ongesteld word neem ik contact op met de ha voor het maken van een echo. Ik heb ook gehoord dat ik nog steeds hormonen van de zwangerschap heb en dat ik daarom de verschijnselen heb....het is allemaal niet makkelijk!

Hi Trees,

op 3 juni ben ik gecuretteerd en op 2 juli was ik weer ongesteld. Wij zijn wel weer bezig om zwanger te worden.....Ik ben een beetje bang dat mijn lichaam mij voor de gek houdt.

Afgelopen zondag een testje gedaan maar dat was natuurlijk veel te vroeg. Ik moet mij echt voor houden dat testen nu echt geen zin hebt maar dat wel moeilijk!

Bedankt meiden voor het reageren!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ik zou als ik jou was ook even je nod afwachten, want wie weet :D? Ik was zelf ook de tweede ronde weer zwanger en had toen al heel snel na de eisprong al sterke zwangerschapsklachten. Als je ongesteld wordt een echo eisen of even je bloed op hcg laten controleren. Dan kunnen ze zien of er nog hormonen in je bloed zitten. Als dat zo is heb je trouwens geen cyclus, dus dat zou wel weer vreemd zijn :(
    Succes ermee!

6. maja22

maja22 Niet meer actief

Hi Trees,

Ik gebruik ovulatietesten en deze hebben wel de ovulatie aangegeven of maakt dat niet uit wanneer je wel of geen cyclus hebt?!....ik ga zowieso ff de ha en de gynecoloog bellen want ik heb nog te veel vragen merk ik! :D

7. samkids

samkids Niet meer actief

Hi, ik zou ook even je NOD afwachten. De verschijnselen klinken wel als nieuwe zs, maar over een paar dagen zul je het al weer iets zekerder weten.

Tenzij je je echt beroerd voelt, want dat is niet de bedoeling. Dan gewoon aan de bel trekken.

Wel spannend hoor!

8. maja22

maja22 Niet meer actief

Hi DrewB,

Het is heel spannend! Dinderdag lijkt nu heel ver weg!

Deel Deze Pagina