hallo meiden, ik weet niet of ik me vraag hier goed plaats, maar dan merk ik dan wel ik heb nu ongeveer ruim een half jaar een spiraal.ik heb van de week een paar keer ongesteld geweest,daarvoor ook wel een paar keer hoor.maar deze week heb ik een raar gevoel in me buik.het borrelt heel erg als ik rustig ben.ik heb een dochter en als daarmee in de weer ben voel ik het niet zo (maar ik let er dan ook niet echt op) ik ben heel moe,ik ben zelfs deze week twee keer overdag in slaap gevallen.gelukkig kwam mijn dochter me wakker maken met lieve kusjes.na veel gedaan te hebben ben ik al snel moe.ik heb steken in me borst(nooit eerder last van gehad)heb het vaak warm als ik iets moet doen bijvoorbeeld de luier van me dochtertje verschonen.ik heb weinig trek in eten.ja wel in vette dingen en rare dingen.het is gevoelig als ik op me buik wil liggen of slapen.het lijkt wel of er in een bal in me buik zit.en als ik koffie op heb wordt ik ook meteen misselijk (terwijl ik dol ben op koffie) heb ik een griepje (voel me anders niet ziek,alleen zwak en moe) of ligt het aan me spiraal (pas laten onderzoeken,en alles was goed) sommige dingen hiervan herken ik wel toen ik van me dochtertje zwanger was.maar je zou zeggen dat het met een spiraal niet kan toch? groetjes