Ik ben afgelopen maand gestopt met de pil. vanaf 25 jan. mijn menstruatie gehad. Na iets minder dan twee week drie dagen een heel klein beetje bruin bloed (echt minder dan een inlegkruisje per dag). De week er op volgend veel hoofdpijn gehad. Sinds een week ben ik heel erg moe en krijg steeds meer last van een soort 'zeurderig', drukkend gevoel heel laag in de onderbuik. Ik ken dit gevoel niet en weet ook zeker dat het geen blaasontsteking is. geen gisteren en vandaag was ik heel misselijk, gisteren zelfs overgegeven en dat doe ik nooit! Maar waar ik eigenlijk het meest mee zit is die zeurderige pijn. Ik heb al jaren maag en darmproblemen, maar dit is absoluut anders. Weet u wat het kan zijn? Voor mijn idee is het voor een zwangerschap allemaal veel te vroeg...
Hoi friendly, Hier is iemand. Het zouden wat afkickverschijnselen van de pil kunnen zijn. En de griep, die gaat deze keer gepaard met overgeven. Maar ook van een zwangerschap dus wacht nog even af en doe dan een testje! Ik hoop dat je je al wat beter voelt! Groetjes imke
bedankt voor de reactie... zit er best mee. Ik heb gisteren getest en dat zij negatief, maar toen las ik vanmorgen ergens anders weer dat die test (digi van clearblue) veel meer HCG nodig heeft. Heb geen griep denk ik, want verder voel ik me goed. Gister ook niet aan zwanger zijn gedacht, want die test was nega, maar ben me er niet beter door gaan voelen. en toen ik dat verhaal over die test las vanmorgen toch weer twijfels... Heb nu regelmatig als ik langs de slager kom ik haast over mijn nek ga, terwijl het anders altijd zo lekker ruikt. En dat gezeur, dat wordt niet minder. Heb ook helemaal geen ongi gevoel, dus ik weet het niet... groetjes friendly
Hoi Friendly, als je zwanger zou zijn ben je nog net te vroeg met testen de test wordt namelijk pas na 4 weken en 3 dagen positief en je zou vandaag 4 weken en 2 dagen zijn. Wacht tot na het weekend, kijk hoe je je voelt en doe dan nog een testje. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. Imke
Nou donderdag weer een test gedaan en weer negatief. Ik heb begin van de week buikgriep gehad (kort maar heftig) en die pijn zat echt rond het navelpunt. Het vreemde gevoel in de onderbuik (net op / onder de rand van de schaamstreek) is na de buikgriep weer terug gekomen. Blijf het vremd vinden. Ben niet meer zo erg misselijk geweest, gelukkig, dus ik ga er nu maar vanuit dat het bij het ontpillen hoort. Wat denk jij ervan? Liefs Friendly
Hoi Friendly, ik denk dat je gelijk hebt. Ontpillen kan lang duren en raar verlopen. Vooral als je al darmproblemen hebt, want omdat het zo dicht bij elkaar ligt, wordt het een al snel gprikkeld als er iets met het ander aan de hand is... Toch weer afwachten dus. Groetjes Brigitte
Daar ben ik weer even, zit toch weer een beetje te twijfelen... Zit nu op dat 47 en voel me weer vreemd. Na de laatste test 15 dagen terug heb ik lekker alles van me afgezet, onze tijd komt nog wel. Wel eigenlijk iedere dag dat vreemde gevoel gehouden. Tot afgelopen donderdag, ik kreeg een heel erg ongesteldheidsgevoel, met pijn in de rug. Niks aan de hand. Zaterdag en zondag heel kleine beetje bruin bloed verloren, dus dacht, nu komt het, maar nee! Gisteren en vandaag alles schoon. Zie er niet uit, heb enorme blauwe wallen onder de ogen en slaap bijna 12 uur op een dag. verder heb ik sinds vanochtend bij de thee een afwaswater smaak in mijn mond, het is echt heel erg vies. Ben niet misselijk, maar niks helpt tegen die smaak. zodra je iets doorslikt is het terug. Wat kan dit nou weer zijn? liefs Friendly
Hoi friendly, Helaas kan ik je niet vertellen waar dit vandaan komt. Wat is je nog kan adviseren is om naar de huisarts te gaan en je verhaal voor te leggen. Omdat je geen regelmatige cycles hebt en dus niet weet wanneer je ongesteld zal worden of wanneer je eisprong is kan het zomaar dat je bij die eisprong zwanger word. Nogmaals een testje doen kan geen kwaad maar je kan ook naar je huisarts. Hij kan je eventueel doorverwijzen naar een gynaecoloog om jullie te helpen met zwanger worden. Imke