hallo, ik vraag me af of er meer mensen steeds een verschil in cycles merken na een bevalling. korte uitleg wat ik bedoel: voor de zwangerschap van darryl* was ik zeer onregelmatig en sloeg ook maanden over om te menstrueren. en als ik dan ongie was duurde dit een week voordat ik zwanger werd, was ik al 3 maanden niet meer ongie, maar heb dus wel een eisprong gehad met resultaat zwanger. ik ben voor heen trouwens nooit aan de pil geweest... na de zwangerschap ben ik gelijk aan de pil gegaan en na 3 maanden ben ik gestopt. met de gedachte dat t wel een jaar zou duren eer ik weer zwanger zou zijn. (zolang duurde het bij darryl*) maar na 3 maanden (stipt elke 14 e van de maand mijn menstruatie) bleek ik al zwanger. na een jaar weer aan de pil, ben ik in maart weer gestopt en nu is mijn cycles dus weer bagger. 25 dagen en 29 en nu ben ik al 8 dagen over tijd en niet zwanger volgens de testen. ik vraag me dus af of meer mensen dit hebben, met name natuurlijk de mamas die al kinderen hebben. lieve groet janneke
Toen ik zwanger was had ik ook ongelovelijke hoofdpijnen! Dus wie weet dames! Ik hoop het voor jullie!
hallo ik ben dan nog wel geen mamma maar ben wel zwanger geweest, en zoals je onder mijn banner ziet is bij mij mijn cyclus nu ook van het pad af....voorheen netjes iedere keer op tijd en nu is het een zooitje helaas en weet ik ook niet of ik wel een eisprong heb? dus tja het zal toch ergens mee te maken hebben denk ik zo maar ja ik weet verder eigenlijk ook niet hoe ik je hier mee kan helpen dus
hai bedankt voor je antwoord. echt toppie. het was ook niet bedoelt als vraag om hulp, maar meer als herkenning. met name omdat ik er dus niks van snap net als jij jou cycles dus na de mk niet meer begrijpt. frustrerend he. ik hoop voor jou dat je cycles gauw regelmatig wordt. maar nog gauwer dat je zwanger mag worden met een gezond kindje.. liefs janneke
hier idem hoor. was voor m'n zwangerschap heel regelmatig. echt netjes 28 dagen cyclus. was het dan wel ongeveer 6 dagen... nu varieert m'n cyclus tussen de 25 en 32 dagen, ben het wel maar heel kort (3 dgn) en heb rond m'n ei giga hoofdpijn. had ik dus eerst ook nooit. al met al is't heel anders als voor de zwangerschap van ons zoontje.