Verschillende uitslagen met verschillende ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Krullennbol, 14 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krullennbol

    26 aug 2015
    84
    17
    8
    Hallo allemaal,

    Zojuist een Ovulatietest gedaan (CD 22) van 2-besure. De 'normale' (niet de gevoelige).
    Nu lijkt mij deze wel positief.
    Vervolgens met dezelfde urine ook een Ovulatietest van de action gedaan. Deze is duidelijk negatief.
    Hebben jullie ervaringen met verschillende uitslagen met verschillende ovulatietesten?
    Bijgevoegd foto met beide testen.
    Ook een foto toegevoegd met de overige ovulatietesten van 2-besure welke ik eerder deze week/maand heb gedaan.
    Wat denken jullie? Is er al een positieve Ovulatietest?
    Ik ga sowieso nog doortesten.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind op de 2e foto dat heel veel testen donkere strepen hebben. Ik denk dat de 2bsure testen niet goed bij jou werken en gezien de 2 foto's zou ik eerder op de action vertrouwen :)
     
  3. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik zou ook op de action vertrouwen. Die werkten bij mij prima :)
     
  4. Krullennbol

    26 aug 2015
    84
    17
    8
    Dankjewel voor jullie reactie. Het is inderdaad nogal verwarrend. Waarschijnlijk kan de 2-besure dan nog veel meer knallen.
    Ik hou voor nu de action maar aan.
     
  5. Krullennbol

    26 aug 2015
    84
    17
    8
    Nog even een aansluitende vraag:
    Sinds 11/7 ben ik begonnen met temperaturen ( wel middenin cyclus, ik weet dat je hier eigenlijk op cd 1 mee moet starten).

    Nu leek ik op CD 22 een positieve ovulatietest te hebben van 2-besure, action niet zoals hierboven op de foto's te zien is.
    Nu zet FF een stippel kruis op CD 22. Zou het dan toch mogelijk zijn dat de ovulatietest van 2-besure juist was, en action fout zat?
    Uiteraard snap ik dat jullie ook niet helderziend zijn, maar heeft iemand ervaring met mogelijk slechte ovulatietesten van de action? Vorige cyclus ronde werkten ze wel prima voor mij. Maar nu ga ik twijfelen...
     
  6. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Ff zet alleen maar een kruis op basis van jou info , die jij invult.
    Als jij een pos test invult, dan gaat hij daar op rekenen
    Als je de test weg haalt , blijft het kruis dan staan?

    Een stippelkruis betekent dat ff ook twijfelt nog
     
  7. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik weet bijna wel zeker dat je je eisprong niet hebt gehad..

    Ben heel erg benieuwd naar je temperatuur de komende dagen, aangezien die nu heel laag is zou het ook kunnen dat ie nu pas komt. Vaak voel je dat aan een wat gespannen onderbuik.

    Succes! Zeker door blijven testen en temperaturen.
     
  8. Krullennbol

    26 aug 2015
    84
    17
    8
    Ik heb geen positieve test ingevuld ;)
    Ik voeg m'n kaartje even bij als foto.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Krullennbol

    26 aug 2015
    84
    17
    8
    Ik ben nog niet zo thuis in het temperaturen en vooral het lezen van een kaartje. Ik ga sowieso blijven tempen, ben ook benieuwd of FF het kruis misschien nog verzet later op de week.
    Ik wacht het af.
     
  10. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    FF geeft aan nu te twijfelen, komt natuurlijk ook omdat je laat in je cyclus bent begonnen met temperaturen. Ik weet echt zeker dat FF zich nog bedenkt later. Succes!
     
    Krullennbol vindt dit leuk.
  11. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Oh haha
     
  12. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Temp je wel rectaal/via de billen (ik gok van niet) en elke dag op dezelfde tijd, direct na het wakker worden en voor het opstaan?

    Op basis van jouw tempkaart heb je nog steeds geen ei gehad.
    1 piek = geen ei ;)
     
  13. Krullennbol

    26 aug 2015
    84
    17
    8
    Ja, ik temp wel rectaal, elke dag dezelfde tijd voor het opstaan. Behalve die van het open bolletje, toen was het een aantal uur later.
    Ik wacht het gewoon nog even af en ik temp nog door.
     
  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Okay dan werkt tempen bij jou niet helemaal goed ;)
    Je temp springt echt mega van hoog naar laag namelijk ;) (ook zonder die mega hoge uitschieter).
     
  15. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ben benieuwd wat je temp doet verder.. het lijkt er bijna op dat je gister je eisprong gehad hebt kunnen hebben.. maar dan spreekt je negatieve ovulatie test weer tegen!
     

Deel Deze Pagina