Géén symptomen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Kirrebir, Jun 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot mijn grote verbazing had ik vanmorgen een positieve test in mijn handen....

Ik wist echt zeker dat het niet raak was, want ik voel me nauwelijks anders (misschien ietsje meer honger nu ik het weet)!
    Bij de eerste 2 zwangerschappen (de 1e is later een ma geworden) wist ik al voor de test dat ik zwanger was: hongerbuien, zere borsten, sterk reukvermogen en nog wat andere dingetjes.

En nu dus helemaal niks.... :(

Zijn er meer meiden die zulke verschillende dingen voelden?
    Of moet ik me zorgen maken?

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    elke zwangerschap is anders :) symptomen zeggen niets over een goede of niet goede zwangerschap. in elk geval van harte gefeliciteerd!!

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

#3 sydneys, Jun 17, 2012
    Last edited by a moderator: Jun 17, 2012
    proficiat!

ik ben nu 12 weken en heb zo goed als geen symptomen gehad tot nu toe
    5 x 3 min lichtjes misselijk geweest, 2 x hoofdpijn, af en toe buikpijn gehad maar ook niet vaak en dat is omdat je banden dan aan het rekken zijn ook soms pijn aan men heupen maar dat zijn vind ik geen symptomen omdat je lichaam veranderd. wel meer honger maar eigenlijk heb ik zo goed als geen symptomen gehad. vrijdag heb ik een echo gehad en alles was perfect dus symptomen zeggen niks

ow moest vanaf week 7 of 8 wel vaak naar het toilet, soms wel 3 keer op een uur en soms nog erger :D

ik zou zeggen proficiat en genet ervan:p

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    hey, wat grappig dat het toch weer zo anders voelt dan de eerste (2) keer!
    ben nog maar 1x zwanger geweest maar weet wel dat ik, toen ik niét zwanger was, van alles dacht te voelen en toen ik wél zwanger was voelde ik in eerste instantie ook helemaal niks! was toen ook net zo verbaasd over een positieve test :D

gefeliciteerd!

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik voel me ook heel anders dan bij mijn dochters zwangerschap en alles gaat prima met de beeb!
    In het begin had ik ook van weinig last, dat is helemaal goed gekomen hoor, hihi.
    Bij mijn dochter had ik ookniet verwacht dat het raak was.
    En bij deze beeb wist ik het al weken voor ik positief teste.. (Teste twee keer negatief terwijl ik al 5 weken zwanger was. ) :)

6. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Gefeliciteerd meid, en zoals hierboven al wordt gezegd is iedere zwangerschap anders. Geniet ervan zolang je zwangerschapskwaaltjes wegblijven zou ik zeggen hihi.

7. vlindertj

vlindertj Lid

May 31, 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Jahoor, ik kreeg pas tegen de 6 weken mijn eerste klachten. Tot die tijd vergat ik gewoon dat ik zwanger was.

De andere keren wisseld ehet , de ene keer direct klachten, de andere keer helemaal niet, 5 missed abortions.

Kreeg nu met 5.5 weken enorme misselijkheid en vermoeidheid, ik kon gewoon niet meer. Was echt gesloopt. Heb tot week 10 op water en stukjes fruit geleefd, en toen was het van de ene op andere dag over.

Het wel of niet hebben van kwalen, het komen of gaan ervan, zegt niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap.

GEFELICITEERD MEISSS

9. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik ga het maar gewoon positief inzien en ik wacht het af!

10. sabinetje

sabinetje Actief lid

Dec 26, 2008
    129
    0
    0
    Aller eerst Gefeliciteerd!!:D

Ook ik zit met precies hetzelfde als jij!
    Vanmorgen een positieve test in m'n handen, maar ZO onwerkelijk! Ik voel (nog) helemaal niks op inderdaad wat meer honger na.. maar dat heb ik ook als ik ong. moet worden!

Bij mijn vorige zwangerschap merkte ik ook aan allerlei kwaaltjes dat het niet anders kon als dat ik zwanger was, waardoor het me nu stiekem heel onzeker maakt!..

Zijn er nog meer mensen met weinig tot helemaal geen klachten?!

11. Harvast

Harvast Actief lid

Jun 10, 2012
    243
    0
    0
    Mijn eerste zwangerschap voelde ik niks, helemaal niks!
    Wat ook grappig was, is dat ik heel laat een buik kreeg, aan het einde van de zwangerschap een klein buikje. Het is dat ik echo's kreeg waarop een klein mensje te zien was, anders had ik niet kunnen geloven dat ik zwanger was.

Mijn tweede zwangerschap (nu) voel ik me 24 uur misselijk. Ik word zelfs midden in de nacht wakker met misselijkheid.

Elke zwangerschap is anders en ik begrijp ergens dat je in onzekerheid kunt komen en toch wat symptomen wilt zien, maar als ik het mocht kiezen zou ik voor een zwangerschap kiezen zonder misselijkheid, want het is alles behalve fijn!

12. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    2,070
    0
    0
    Hier
    dit is de 2e zwangerschap zonder eerste symptomen.
    ik vergeet ook gewoon dat ik zwanger ben, gooi filet americain en gerookte zalm in t karretje....

geniet er lekker van! enige hier is af en toe sneller moe, maar niet heel erg.

13. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hier ook geen klachten, als ik die positieve test niet had gezien had ik het niet geloofd. Morgen krijg ik weer een bevestiging, dan komt MvM langs. En over een dikke week een echo. Ik heb wel een mk achter de rug maar ik maak me geen zorgen dat ik geen kwaaltjes heb.

14. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het rare is dat het enige symptoom wat ik nu (sinds de laatste paar dagen) heb is een enorme pijn aan mijn schaambeen...

Het zelfde als wat ik bij mijn vorige zwangerschap pas op het laatst had... :(

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    hier ook geen symptomen behalve moe en last van obstipatie

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Wij zijn ook weer bezig voor een tweede en ik zit ook weer op van alles te letten net als bij de eerste, en het stomme is, bij de eerste was ik net zo verbaast over de positieve test als jij.

Ik voelde me helemaal niet anders! Een beetje humeurig maar volgens mij zijn we dat ook voordat we ongesteld moeten worden:p

En krampen maar wie weet is dat bij een tweede anders omdat je baarmoeder al is opgerekt of zo.

Nog anderhalve week en dan weet ik meer..:) Gefeliciteerd, geniet ervan!!

Share This Page