verschrikkelijk vermoeid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jongemeid21, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

Hoi allemaal.
    Ik ben nu 7 weken zwanger en heb vanaf week 6 verschrikkelijke last van vermoeidheid.
    Het is zo erg dat ik bijna niets anders kan doen dan in bed liggen op mijn vrije dagen.
    Als ik moet werken, houd ik het ook amper vol.
    Wie kent deze situatie nog meer zo erg?
    Groetjes

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.095
    426
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Hoi,

Ook ik heb veel last van moeheid. Heb al veel gelezen dat het echt een zwangerschapssymptoom is. Het is inderdaad erg lastig vooral als je op je werk bent. Maar meid zodra je de gelegenheid hebt lekker aan toe geven en even gaan liggen.

groetjes vruchtje

3. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Hi ik heb er ook onwijs last van! Kan zo slapen op mijn werk, concentratie wordt daar ook minder door!

4. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Nog een hier... het is nu superrustig op mijn werk (vandaar even lekker internetten :D ) maar ik heb moeite met mijn ogen open houden, zeker rond drie uur. Pfffff....

En thuis heb ik nog een peuter ronddlopen die ook niet altijd mee wil dutten, dus dat is soms best even bikkelen.

5. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    hoe moe je kan zijn, had ike cht niet verwacht! Ben blij als t half 5 is...lekker naar huis en liggen :D

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Vanaf dag 1 al supermoe.......
    Nu nog steeds.
    Er komt niets uit mijn handen.
    Helaas kan ik overdag niet gaan liggen omdat ik mijn dochter thuis heb. 1 september gaat ze naar de basisschool en ga ik tussendoor echt wel liggen!

7. Annemarie21

Annemarie21 Actief lid

27 jun 2008
    395
    0
    0
    Verzorgende
    Winkel
    Haai dames,lees net jullie berichtjes ik ben nog niet in verwachting wel 2 dagen superrrrrr vruchtbaar geweest en vanaf vandaag erggg moe het kan nog geen zwangerschap zijn lijkt mij gistere en eergistere pas geklust voor baby maar ben wel moe?

8. Scoobje

Scoobje Actief lid

21 jun 2008
    156
    0
    0
    Ik ben nu ruim 12 weken en nog steeds keimoe, futloos en zonder ook maar een beetje energie. Ik vind mezelf zo lui op de dagen dat ik niet MOET werken. Ik wil echt de godganse dag slapen en het kleinste werkje maakt me zo moe... Ik ben normaal een bezige bij maar nu herken ik mezelf niet meer :oops:

Ik heb een eigen zaak, dus eruit om 5u maar gelukkig is het nu een rustige periode en sluiten we al om 14u. Dan dus naar huis en namiddag slaap ik dan een paar uren ! Dan een paar uur wakker en tegen 22u alweer mijn bed in. Ik hoop dat ik me tegen eind september een beetje meer energie kan aanmeten, want anders heb ik een groot probleem als het druk wordt in onze zaak en ik open ben tot 18u.

Maar is het niet zo dat die extreme vermoeidheid meestal enkel de eerste 3 maanden zo is, dan ben ik er bijna van af :)

9. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    Aan het begin van mijn zwangerschap was ik ook erg vermoeid, om 3 uur had ik geen puf meer om me te concentreren en eenmaal thuis aangekomen lag ik meteen totall-loss op de bank.

Inmiddels ben ik bijna 16 weken op weg en het gaat wel een stuk beter. 's avonds op tijd gaan slapen helpt al veel.

Ik heb ook gemerkt dat er te veel aan toegeven ook niet goed is. je wordt daar alleen maar nog vermoeider van. Af en toe een frisse neus halen buiten de deur kan ook al veel helpen.

Veel succes in elk geval met de zwangerschap en de vermoeidheid!

10. nathalietje

nathalietje Actief lid

10 apr 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    hey meid,

ik ben bijna 7 weken en werk full-time in een fabriek ook ik ben echt moe
    moet soms mijn benen precies meeslepen! en dan nog maar zwijgen van de rugpijn, helaas kan ik enkel wat rusten in het weekend! in de week zit ik al om 21u30 in bed!

groetjes

11. Tinca

Tinca Lid

2 sep 2008
    7
    0
    0
    Hoi,

Ik ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger en ook vreselijk moe!
    Niet te geloven dat je zo moe kan zijn, ongelooflijk. Ook ik heb moeite om mijn ogen open te houden op het werk, er lijkt soms geen eind te komen aan werkdag.
    Maar hopen dat het tijdelijk is!
    En.... het is (hoop ik) voor een goed doel!

Deel Deze Pagina