Verschuiving van ritme?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Duveldraakje22, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Anouk was gisteren echt niet te genieten. Ze heeft vanaf half 9 ('s morgens) tot half 10 ('s avonds) bijna de hele dag gehuild. Ondertussen heeft ze denk ik alles bij elkaar zo'n 2 a 3 uurtjes geslapen.
    Gisteren heeft ze om half 9 haar laatste fles op en ligt nu (7:25) nog steeds te slapen. Het leek gister ook echt of ze pijn had en ik heb haar dus om 19:30 een zetpil gegeven. Het was geen huilen meer, maar echt krijsen.
    Ik ben zelf om 6:40 wakker geworden, maar geen Anouk te horen. Ben net toch maar even gaan kijken en ze ligt heerlijk te slapen. Ik laat haar nu ook maar even liggen, denk dat ze het wel nodig heeft na gisteren.

    Is dit de vermoeidheid van gisteren of is ze nu gewoon bezig met het verschuiven van haar ritme? Of toch een sprongetje?

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  2. Niet meer actief

    Dat zal wel door die zetpil komen!

    Maar ik zou haar maar wakker maken voor een beetje melk...
    Volgens mij mogen die kleintjes helemaal nog niet zo lang zonder.

    (al zit je misschien niet op deze tip te wachten, ik geef m toch! ;) )
     
  3. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ze werd zelf om 7:45 wakker en ligt nu weer lekker te slapen. Ze was harstikke vrolijk en lachte zelfs met geluid. Denk dus echt dat het een sprongetje is geweest.
    Maar ik had haar ook echt wel om 8 uur wakker gemaakt hoor. Ze mag 10 uur tussen de voedingen wel hebben volgens het CB. Ze heeft overigens weer 220 cc op dus, ik maak me nu niet meer zo druk. Ik hoop alleen dat ze vandaag weer gewoon lekker in dr velletje zit.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  4. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    een sprongetje duurt niet maar 1 dag hoor maar wel wat langer...misschien had ze gewoon haar dag niet zo...
     
  5. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Nou in het boek Oei ik groei staat: de hangerige periode duurt iets korter dan de vorige. Sommige baby's herstellen zich na één dag, andere zijn een week lang hangerig.En vandaag is Anouk toch weer meer zichzelf. We merken ook dat ze nu wat meer doet, in dr oogjes wrijven, zichzelf en speeltjes aaien en geluidjes maken.
    Misschien is Anouk erg snel met sprongetjes, haar vorige had ze ook al met 7 weken ipv 8 of 9. Dr eerste was met 3 weken.

    Ik ben in ieder geval blij dat ze vandaag weer wat lekkerder in dr vel zit.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  6. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Fijn dat het weer wat lekkerder gaat met haar.

    Ik heb zelf ook het boek 'Oei, ik groei'.
    Het is hartstikke informatief en interessant, maar het gevaar vind ik wel dat je helemaal gaat focussen op die sprongetjes, en iedere verandering in gedrag daar aan gaat wijten.
    Bij Bram heb ik van de 1e en de 2e sprong echt niks gemerkt, ieder kind is dus weer anders.

    Ook baby's zijn mensen ;) en hebben wel eens een baaldag, zonder dat daar nou direct wat achter gezocht hoeft te worden.

    Geniet van je meisje,

    groetjes, Anakin.
     

Deel Deze Pagina