Vershrikkelijk die luier.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Esthertje, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hebben jullie ook de grootste moeite om nu een luier te verschonen, meneer wringt zich in allerlei bochtem, kruipt weg, draait om, gaat met zijn voeten spelen, maar puntje bij paaltje ik krijg die luier niet fatsoenlijk om op deze manier :)

    Met sokken aantrekken is het helemaal leuk, zodra ik de ene sok aan heb heeft Youri de andere alweer uit :(

    Hoe doen jullie dit?
     
  2. bonnievdakker

    bonnievdakker Fanatiek lid

    10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ben ik ook benieuwd naar. Tijn heeft nu ondekt dat hij zich om kan draaien en doet dit dus ook continu. Kan net als jij dus wel wat tips gebruiken.
     
  3. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hallo ,

    Hier het zelfde haha moet er soms wel om lachen hoor ik geef haar nu haar tandenborstel waar ze dan mee kan spelen en dat werkt heel goed.

    En heb niks achter haar liggen op de comode zodat ze eigenlijk niks heeft om voor om te moeten draaien
     
  4. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hahaha ja maar ik krijg niet alleen de luier niet goed om ik krijg een luier haaast ookniet omweg.. en vooral een vieze is soms een drama!
    dan kruipt ze zo weg met vieze kont en al! lekker he haha
    wat ik tegenwoordig wal probeer is op schoot verschonen want dan kan ze niet zo snel weg en ik geef haar dan wat in de handen te spelen bv de pamper of de pot zalf...
    maar ja dat heeft ze nu wel gezien dus word het al gauw de telefoon ofzo hahhahahaha
     
  5. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mijn zoontje doet dit ook nog steeds. ik probeer hem vaak te laten staan als ie een nieuwe pamper om ga doen. dan lukt het nog het beste. of idd ook een tandeborstel om mee te spelen.
     
  6. Marijntje

    Marijntje Bekend lid

    9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Inderdaad afleiden. Ik heb voor Fleur allerlei speeltjes op de commode liggen en die mag ze eerst hebben. Vervolgens leg ik haar langzaam plat en gaan we verschonen. Ondertussen is zij helemaal gefascineerd door vanalles dus tot nu toe gaat het goed.

    Succes, M
     
  7. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Zodra ze hiermee begonnen liet ik ze staan bij het aankleden en verschonen. Dan waren ze zo bezig met overeind blijven en mij vasthouden dat ze het te druk hadden om nog te lastig te doen.
     
  8. fioontje

    fioontje Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    comode is hier het enige plekje waar lars nog braaf blijft liggen, vroeger deed ik het nog wel eens ff gauw in de box of op de bank, maar dan gaat ie er idd vandoor. dat staan is wel een goeie, gaan we hier ook maar eens proberen.
     
  9. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ja pffft af en toe......
    Ik geef Fenja altijd een speeltje in haar handjes, dit werkt nog het beste.
     
  10. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Daan die doe ik staan verschonen anders krijg ik dat krng nooit aan
     
  11. tatlim23

    tatlim23 Lid

    14 nov 2006
    59
    0
    0
    Hier is het pak billendoekjes erg interessant ;) of de nieuwe pamper zelf :p dan blijft ze "meestal" wel liggen
     
  12. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    hahaha herkenbaar. Dano stopt nu tijdens de luierwiseel allebei zijn voeten in zijn mond. tsja en probeer dan nog maar wat te doen. en het is nog zwaar ook om ze los te krijgen.
     
  13. paprika

    paprika Fanatiek lid

    29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Ik doe haar broek als een muts op mijn hoofd en ga een beetje headbangen, vind ze erg interessant en blijft meestal liggen. Wat zullen de buren wel niet denken hahaha!
     
  14. fioontje

    fioontje Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    PIEP ! aan de buren, als het maar werkt....
     
  15. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahahaha, ik denk dat ik een keer kom kijken! :)
    Hier helpt een speeltje meestal wel 'even'. Maar sjonge jonge zeg, wat is dat irritant als ze alle kanten opdraaien :confused: Vooral als ze zelf ook helemaal onder de stront zitten :)
     
  16. puckje

    puckje Bekend lid

    9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb een mobiel boven de commode hangen, deze vindt Emiel erg interessant. Beneden verschonen doe ik op de tafel maar dan is hij me vaak te snel af met dingen pakken (vooral de poepluier). Probeer hem dan af te leiden met iets leuks of een liedje zingen, soms helpt dit.
     
  17. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Lieve blijft gelukkig liggen als ik dr moet verschonen.
    Ik geef dr altijd wat in de handen om mee te spelen en dat werkt hier prima!
     
  18. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik ben nu al zo ver dat ik haar staand kan verschonen :)
    Op een gegeven moment wilde ze echt niet meer gaan liggen,zelfs mijn telefoon was niet meer interessant....
     
  19. De op een na laatste keer dat ik bij het consultatie buro was ..... echt komisch! Op de commode thuis blijft ie wel liggen, maar daar was het één grote tafel en allerlei dingen die aan de muren hingen. Dus .... super interessant. Elke keer als ik hem op z'n rug draaide, ging meneer op z'n buik liggen. Dus .... ik was een half uur bezig met zijn luier om te doen.

    Greetz,

    Ellis
     
  20. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Nou, nadat ik dit heb gelezen mag ik nog ff in mijn handjes knijpen dat Xavièr nog lekker rustig ligt..
    dat zal binnen een paar maanden wel veranderen, hihi..
     

Deel Deze Pagina