Ik vroeg me af of jullie vertellen dat jullie een kindje willen. Zelf zeg ik het tegen niemand en wil het het liefst ook nog de eerste 3 maanden geheim houden als het zover zou zijn. Alleen mijn ouders en de moeder van mijn vriend zou ik het eerder vertellen, maar die weten nu ook nog niet dat ik met de pil ben gestopt. Ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken.
euhhmm kep het wel tegen mensen vertelt dat ik nog een kindje wil... dat is ieder voor zich... met vriendinnen praat je daar tog makkelijk over
Nee wij hadden t niemand vertelt dat we bezig 'gingen'. T was de 1ste x ook al raak en we hebben t aan niemand vertelt tot de 12 weken echo. Dit was 1 dag vòòr mijn verjaardag, erg spannend dus.. En t op mijn verjaardag bekend gemaakt via een gedichtje en echofotootjes ingepakt. Dit was en is mijn mooiste verjaardag ooit!
Ik heb het tegen mijn vriendin, mijn zusje en tegen mijn moeder gezegd, oh ja en mijn schoonzussen. Verder niet.
We hebben het in de eerste instantie tegen niemand verteld, maar aangezien het lang duurde wisten sommige mensen het wel dat we bezig waren. Op het werk waren een paar zwanger en dan kreeg ik de vraag of wij nog geen kindje wilden, toen heb ik verteld dat we al een tijdje bezig waren.
een goede vriendin weet dat we bezig zijn, maar verder weet niemand het, vind het veel te leuk om bv. mijn ouders te verrassen op t moment dat ik zwanger ben!
Nee mijn ouder weten het nog niet en Chris zijn familie ook niet, enkelt me vriendin en nicht en schoonzus weten dat er plannen zijn
mijn moeder weet dat ik gestopt ben met de pil, maar heb haar niet verteld dat we bezig zijn. heb 2 vriendinnen vertelt dat we kindje willen en me vriend heeft et aan een vriend vertelt
in eerste instantie hebben we het alleen tegen twee vrienden gezegd. werd altijd zo gek van iedereen met en wanneer jullie dat we zeiden nee niks voor ons. dus toen het vorig jaar zo ver was sloeg iedereen stijl achter over maaja dat ging dus mis nu weet iedereen het natuurlijk maar zegt of vraagt niemand ernaar. alleen met een goede vriendin en mijn moeder heb ik het er wel eens over moet af en toe echt mijn ei kwijt.
Niemand weet dat we nu gewoon weer gaan proberen na mijn missed abortion.. Mensen vragen het wel, maar ik geef gewoon een vaag antwoord! mogen ze zelf invullen wat ze willen! Heb geen zin in vragen of het al gelukt is?
Familie weet het wel. Aangezien we bijna allemaal voor hetzelfde doel bezig zijn, kunnen we het er lekker met elkaar over hebben. Maar bij sommige vriendinnen enzo heb ik helemaal geen behoefte om het te vertellen. Die merken het wel als het zo ver is!
Ik heb mijn moeder en een goede vriendin verteld dat ik gestopt ben met de pil. Sommigen weten ervan zeg maar, maar verder hebben we het er niet over. Alhoewel ik niet echt bang ben voor vragen of 't al gelukt is enzo. Maar als 't zover is, zou ik 't ook graag eerst een maand of drie voor ons zelf houden. Daarna vertellen aan ouders en beste vrienden, en dan pas de rest. Moet dat wel lukken natuurlijk: aan sommigen zie je zó snel dat ze zwanger zijn. Nou, dan ga ik er ook niet omheen zitten l*llen, maar ik hoop het ff verborgen te kunnen houden om er eerst samen met mijn man helemaal van te kunnen genieten.
Ik heb het aan 1 vriendin verteld, want ik wist dat zij al een hele poos "bezig" waren, maar dat het niet zo wilde lukken. Het leek me voor haar zo pijnlijk als ik "ineens" zwanger was en zij niet. Ze stelde het erg op prijs dat ik het vertelde en samen konden we nadien er lekker geheimzinnig over beppen. Gelukkig werd zij 2 maanden voor mij zwanger! Nu dus gezellig samen een dikke buik!
Wij wouden in eerste instantie ook niet vertellen dat ik gestopt ben met de pil. Maar toen mijn schoonmoeder ernaar vroeg (omdat wij zo leuk met mijn vriend zijn pas geboren nichtje bezig waren) floepte mijn vriend het er per ongeluk uit. Nu zijn alleen zijn ouders en tante op de hoogte, die hebben beloofd het verder tegen niemand te zeggen. Ik vertel het mijn familie en vrienden pas als het echt zo ver is dat het te zien valt. Heb namelijk geen zin in vragen en opmerkingen over mijn leeftijd en hoe wij dat willen doen. Groetjes en succes allemaal!
ik heb het ook nog tegen niemand verteld.... we zijn sinds mei bezig en wil het pas zeggen als het zover is, als ik dat volhou tenminste
In het begin wilde ik het ook stil houden en heb het alleen tegen 3 van m'n vriendinnen verteld. Maar ik maak er nu zeker geen geheim meer van. Ik zal het niet zomaar uit mezelf vertellen, maar als mensen het mij op de man af vragen dan zal ik ook een eerlijk antwoord terug geven. Ik heb geen zin meer om erover te moeten liegen, want zo voelt het voor mij. Groetjes Willes