ruim 6 weken geleden ben ik bevallen. Gelukkig al weer ongeveer helemaal in vorm, alleen wil de verticale streep die ik tijdens de zwangerschap gekregen heb nog niet verdwijnen... Is er iemand de hier ervaring mee heeft en weet hoe lang het ongeveer duurt voor die verdwijnt??
Hij verdwijnt bij het overgrote deel van de vrouwen vanzelf, maar dat duurt wel eventjes. Ik weet zelf niet meer wanneer hij bij mij verdwenen is, maar hij is echt weg.
nou, gelukkig gaat 'ie in ieder geval nog weg! Mag niet klagen hoor, buik is weg en ook geen striemen, maar die bikini staat nog net iets mooier zonder streep
ik ben vandaag precies 6 maanden geleden bevallen en je ziet het nog een heel klein beetje . Vind het zelf wel jammer dat ie nu bijna weg is, was een mooie herinnering!
Ik heb hem - 3 maanden na de bevalling - ook nog steeds. De streep is alleen niet meer zo recht als toen mijn buik nog gevuld was. Net als mijn buik is de streep ook wat hobbelig
Hier istie nog steeds, na 16 maanden! Gaat bij mij niet meer weg denk ik. Maar hij is bij mij tot aan mn navel, dus ik vind het niet zo erg
Ajjj, het lijkt erop dat dat wel ff gaat duren! Eigenlijk is het wel waar ja, je kunt er ook wel trots op zijn! Toch een teken dat je negen maanden lang een kindje gedragen hebt en bevallen bent!! Bedankt voor jullie reacties!
bij mijn oudste duurde het 11 maanden tot ie helemaal weg was... nu heb ik er weer eentje... en die zal dus nog wel even blijven zitten.
Hier ook een verdwenen, striemloze buik met donkere streep. Ik ben er wel trots op eigenlijk Hij is nog niet eens minder zichtbaar geworden.
18 maanden geleden bevallen van 1e en was bijna weggetrokken want nu van de 2e helaas amper iets te zien. Ik was er wel trots op idd! Maar ik heb nog een paar dagen