Vervelende pijn in m'n zij

Discussie in 'Gezondheid' gestart door IrisB, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IrisB

    IrisB Fanatiek lid

    Ik heb sinds een week ongeveer een vervelende pijn in m'n beide zijdes (komt uitgestraald van m'n rug). Dit komt geloof ik door de verdere groei van de baarmoeder waardoor de pijn uitstraalt naar de spieren aan je flanken (of zoiets). Ik maak me er geen zorgen over (denk bv. ook niet aan nierontsteking oid, want m'n urine is pas getest en was helemaal schoon).

    Het is gewoon een supervervelend gevoel en ik vraag me af of er mensen zijn die dit ook hebben (gehad) en die misschien tips hebben om het te verzachten.

    In het weekend hielp het om op de bank te gaan zitten, ondersteund door een boel kussens, maar helaas kan dat niet op het werk. Gisteren begon het pas in de namiddag en heb ik eigenlijk de resterende 2 uurtjes van m'n werkdag zitten aanmodderen terwijl ik allerlei houdingen testte op m'n stoel (die niet hielpen). Maar vandaag is het NU al begonnen en ik zie het niet echt zitten om hiermee tot halfvijf door te moeten :(

    Alle tips zijn dus welkom...
     
  2. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey !
    ik heb het ook en het enige wat bij mij helpt is lopen of liggen.
    Het wordt juist erger als ik zit.. maar ja je doet er geloof ik niet zo veel aan.
     
  3. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Jawel hoor, even de fysio bellen. Die kan je oefeningen geven om je houding te verbeteren en je spieren sterker te maken. Succes ermee!
     
  4. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik loop al bij de fysio ivm bekkenklachten en heb haar toevallig vorige week nog over dat gevoel verteld,maar kreeg er mooi geen oefeningen voor :-?
     
  5. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Niet? Misschien vind ie nu je bi belangrijker en 'neem' je die andere klachten sowieso al mee met je oefeningen? Bij mij wordt het ook niet minder hoor, maar ja, die bi is dan ook hardnekkig he :(
     

Deel Deze Pagina