verveling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Blondie3, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Omdat ik nu maar halve dagen werk ben ik vaak al vroeg thuis.
    Iedereen die ik ken is werken en ik verveel me dus te pletter gedurende de dag. Er zijn wel dingen die ik wil doen maar die kan ik niet alleen doen (is te zwaar) wie heeft hier ook last van :(
     
  2. liesje1981

    liesje1981 Actief lid

    25 sep 2006
    176
    0
    0
    jes
    vooral de laste weken

    ik hoop nog een paar dagen
    en dan het echt wat drukker tekrijgen!

    haha grt lisette
     
  3. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ben dan nog niet zover als jullie, maar loop nou in de ziektewet en zit dus ook de hele dag thuis. Ik ben de hele dag met het huishouden en de huisdieren bezig. Doe echt enorm lang over strijken en boodschappen doen enzo. En omdat ik me zo verveel ben ik er ineens achter waarom vroeger de vrouwen allemaal taarten en koekjes bakten. Gewoon uit verveling. Dus dat doe ik nu ook. En lekker uitgebreid koken iedere dag! Veel films en series op dvd kijken. Misschien dat je er wat aan heb ;)
     
  4. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    O, ja, hier ook! Werk ook nog maar halve dagen!
    En verveel me eigen ook vreselijk!
    Vriendlief is werken, en komt pas laat thuis.
    Het hele huis is al spik en span! Alles schoon!
    Alle was gewassen, gedroogd en gestreken!
    De kledingkasten al helemaal opnieuw ingepakt!
    Dus zit nu gewoon de hele dag op de computer! haha!
    Lekker lezen hier op het forum! m`n vriend is toch werken!
    Maar volgende week heeft vriendlief vakantie, dus dan verveel ik m`n eigen misschien weer wat minder!
    Groetjes!
     
  5. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik ben nu ruim 27 weken zwanger, heb nog 1 week vakantie. Daarna zal ik ws niet meer aan het werk gaan ivm bekkenklachten. Dat betekent dus dat ik nu al thuis kom te zitten. Ik kan heel weinig, heb elke dag veel pijn en huis is puinhoop ivm verbouwing badkamer.. En dan niks kunnen doen.. erg... ik loop onderhand ook al tegen de muren op. Straks gaat manlief weer werken en dan ben ik de hele week alleen thuis. Familie woont ver weg en geen vrienden hier in de buurt. Manlief werkt ook nog eens 3 dagen in de week over tot 21.30 uur. Dus ja, ik herken het gevoel van verveling zeker!
     
  6. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik had hetzelfde probleem aan het eind van de zwangerschap. Ik heb toen die dvd box van friends gekocht en heb seizoen 1 tot 10 zitten kijken...hahaha
     
  7. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    haha inderdaad, ik heb de hele serie van ER ook al gekeken (van 1 tm 7)
    ik heb ook geen man of vriend en dat maakt de dagen ook zo lang.
    En moet iedere keer vrienden bellen als er iets gesjouwd moet worden, vind ik moeilijk want ben een beetje eigenwijs 8)
     
  8. bonnievdakker

    bonnievdakker Fanatiek lid

    10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    jep, hier ook verveling. De eerste dagen kom je wel door, maar nu! Dodelijk saai, hopelijk krijg ik het snel druk met het verschonen van luiers :D
     
  9. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik werk door de weeks tot 14.00 uur en om het weekend tot 13.00 , als ik thuis ben ben ik zo moe dat ik dan naar me bed ga om te slapen, dus vervelen doe ik me niet als ik thuis kom van me werk.
    de dagen dat ik vrij ben vermaak ik me eigen prima.
     
  10. Niet meer actief

    Gelukkig heb ik een lieve vriendin die met mij meezwangert. Zij was van de week uitgeteld en samen lunchen we regelmatig in het dorp. Dus we vermaken elkaar prima. Het is idd lastiger als je alleen bent en de rest is werken. Als je nog dingen nodig hebt voor de kleine (of voor jezelf...) probeer die dan verspreid over de week te gaan kopen. Heb je iets te doen en is het niet te zwaar. Succes ermee!
     
  11. kimmetje55

    kimmetje55 Actief lid

    7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hoi!

    ja dit klinkt erg bekend..
    vind het ook wel weer fijn dat ik niet van 9 tot 5 aan het werk ben
    (heb zelf uren van 9 tot 2 ) maar verveel me dan idd vaak..
    heb altijd genoeg plannen maar voel me of fitloos of kan dingen gewoon niet alleen vanwege een buik of gewoon omdat het te zwaar is!
    vervelend!
    ben maar een beetje hobby's aan het zoeken! :D
    ook hier zijn we aan het verbouwen, hebben gelukkig nog even de tijd.
     

Deel Deze Pagina