Verwijderen acrylnagels

Discussie in 'Gezondheid' gestart door enjoyce, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enjoyce

    enjoyce Bekend lid

    15 dec 2011
    712
    0
    16
    Op internet zie ik de tip dee te verwijderen met acton, maar dit is toch schadelijk voor je kindje?
    hoe zouden jullie het aanpakken? Verder laten groeien? Misschien is er een nagelstyliste met tips, ik heb de nagels laten zetten voor mijn bruiloft. Maar denk niet dat het praktisch is straks met mijn kindje en financieel is het ook weer een terugkerend bedrag in de maand.
     
  2. Amethist

    Amethist Niet meer actief

    Ik zou ze door een nagelstyliste laten verwijderen. Je kan ze weken in aceton, maar je zou ook kunnen vragen of ze ze helemaal kort vijlt en ook van je nagelbed de meeste acryl afvijlt.
     
  3. tikigo

    tikigo Bekend lid

    16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je ze niet met aceton wilt verwijderen je nagels steeds weer korter vijlen. Dan groeien ze er vanzelf af. Of inderdaad door een nagelstyliste zoveel mogelijk eraf laten vijlen op je nagelbed. Dat raad ik mensen ook altijd aan..
     
  4. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    je kan ze eraf veilen, je kan ze er af laten weken met aceton (ook al duurt dat eeuwen) je kan ze er door een nagelstyliste af laten halen of steeds korter veilen dan groeien ze er vanzelf een keer af.

    succes met je acrylnagels.
     
  5. Diass

    Diass Bekend lid

    13 jun 2012
    602
    0
    0
    Ik heb ze ook en ga ze eraf vijlen. Dit gaat best wel makkelijk. Weken in aceton duurt heeeeel erg lang. Maar je kunt het inderdaad ook door je nagelstyliste laten doen, maar het gaat net zo makkelijk zelf
     
  6. enjoyce

    enjoyce Bekend lid

    15 dec 2011
    712
    0
    16
    Ik heb ze er nu zelf afgeveild!, wel dunne nagels overgehouden maar het ziet er niet verkeerd uit! bedankt dames!
     
  7. kawaii

    kawaii Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    haha ik wou net reageren, maar zag dat je ze er al af had gekregen, mooi zo!
    Ik heb nog steeds acrylnagels, ook met baby. Heb ze wel vrij kort, erg lang is inderdaad niet praktisch. Enige nadeel wat ik er aan merk, is dat als ik mijn zoontje wil insmeren met sudocrem (uit potje), er meer creme onder mn nagel zit dan op mn vingertop haha! Verder heb ik er helemaal geen last van.
    Over een tijdje stop ik er wel mee denk ik, dan doe ik het ook met vijlen. Duurt ook een eeuwigheid denk ik, maar werkt wel! Helaas ben ik een nagelbijter... dus ik ga ze wel missen! Maar inderdaad, de financiele kant speelt ook mee.
    Vraag me af hoe lang je dunne nagels houdt als je ze verwijderd hebt. Ik heb nu ongeveer een half jaar acrylnagels (laat ze steeds bijwerken) dus mn eigen nagel heeft al wel flink te lijden gehad... daar zie ik wel tegenop! want die dunne nagels bijt ik zo kapot...
     
  8. Elynada

    Elynada Bekend lid

    12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    @ kawaii: Ik heb gelnagels en weet niet of het veel verschil maakt met acrylnagels. Ik heb ze altijd vrij kort, kan het ook niet verdragen om ze lang te hebben. Maar ik was ook nagelbijter en weet als ik ermee stop, het weer prijs is, dus blijf ik ze zetten. Inderdaad iedere maand een kost maar liever verzorgde nagels dan lelijke :) Ben er al eens mee gestopt en toen waren nagels behoorlijk verzwakt en dun. Ik beet er dan in het begin niet meer op maar met dat ze zo broos waren, heel vlug scheurtjes aan de zijkant vanaf er een wit boordje was. En jawel dus weer aan prutsen dan (nochtans zorgde ik er voor om altijd een nagelveiltje bij te hebben) en we waren weer vertrokken. Nagels zagen er dus eerst wel goed uit, was ook niet meer te zien dat ik ooit nagelbijter was maar ze verzwakken wel door die acryl / gel en dat afvijlen dus uiteindelijk overal scheurtjes.
     
  9. Pinokkio89

    Pinokkio89 Niet meer actief

    Ik ben zelf nagelstyliste dus als ik een tip mag geven: Als je creme gebruikt, probeer dan met je nagel te 'scheppen' zodat de creme bovenop je nagel komt te liggen ;) Ik heb ze altijd vrij lang, dus dan leer je jezelf gekke maniertjes aan haha :p

    Je vinger nagels groeien best snel en gelukkig groeien ze ook altijd weer gezond aan.. Veel schade hoeven ze niet te lijden, omdat je in principe alleen de vetlaag van je nagels ruw maakt..

    @ Elynada: Er zit indd verschil in gel en acryl.. Acryl is veel sterker..

    Tijdens een zwangerschap heb je trouwens altijd risico dat je nagels minder goed hechten en dus eerder los zullen laten.. Hoef niet, maar kans is wel aanwezig..

    Met aceton kun je ze wel verwijderen, ook met stikkerverwijderaar.. Alleen dan moet je echt lang met je nagels erin zitten.. Zou ze of zelf steeds korter vijlen of eraf laten vijlen..
     

Deel Deze Pagina