Verwijdering implanon, zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Irisjeeee, 10 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irisjeeee

    Irisjeeee Nieuw lid

    2 feb 2021
    1
    0
    1
    Vrouw
    Maandag 4 januari heb ik mijn implanon laten verwijderen.

    Nu had ik vanaf 27 december tot en met 4 januari lichtjes bloedingen de hele dag. Toen op 5 en 6 januari had ik geen bloedverlies. En op 7 t/m 10 januari hevig bloedverlies. Ik neem aan dat dit mijn echte ongesteldheid dan weer was. Nu heb ik al een paar zwangerschapstesten gedaan aangezien ik dan bij een cyclus van 28 dagen gerekend vanaf die 7 januari, 4 februari weer ongesteld had moeten worden. Ben nu inmiddels al 6 dagen overtijd maar negatieve testen en ook nog geen enkel spoor van ongesteldheid...
    Voor mijn implanon had ik altijd regelmatige cyclus tussen de 28 en 30 dagen. Tijdens mijn implanon had ik heeeel vaak doorbloedingen...

    Ik had op 20 januari ook een positieve ovulatie test. Precies de 14 dagen na mijn eerste ongesteldheidsdag van 7 januari.

    Maar nu had ik woensdag 3 februari weer een positieve ovulatietest... Ik snap nu dus echt niet meer hoe dit kan.

    Hoelang kan mijn cyclus nu duren? Of ben ik toch misschien zwanger dat de test nog niet positief slaat? En hoe kan ik 2 keer een positieve ovulatietest hebben met 14 dagen ertussen?
     
  2. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    kan zijn dat de eerste poging van je lichaam je eitje niet is gesprongen en dat die het later weer probeerd. Dan zou je nu dus nog niet overtijd zijn en bij een gemiddelde luteale fase van 14 dagen op 18/19 februari weer ongesteld moeten worden
     

Deel Deze Pagina