vier dagen na eisprong geklust?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door alidaw, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alidaw

alidaw Nieuw lid

15 aug 2008
    2
    0
    0
    moeder
    tilburg
    We hebben nog maar net besloten om een tweede kindje te maken. Nu heb ik al een tijdje geen anticonceptie, dus we deden het met condoom of voor het zingen de kerk uit. Dus besloten en klussen maar! Maar nu hebben we dat gedaan 4 dagen na de eisprong. Zit er een mogelijkheid in dat als je klust 4 of meer dagen na je eisprong je zwanger kan worden?! Of is dat echt niet mogelijk?! Want dan zou ik pas na mijn volgend komende ongesteldheid kans hebben?! :(

Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden en alvast bedankt.

xx

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Je eitje leeft na de eisprong maar zo'n 12 uur. Met 4 dagen ná de eisprong klussen zal de kans op zwangerschap dus echt nihil zijn.

En kan het niet laten :oops:; kan niet zo goed tegen het "kindje maken" of "kindje nemen"... als het meezit kríjg je een kindje.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vrees het ook, 4 dagen na je ei zal het niet meer lukken. maar weet je zeker dat je ei wel die dag was?

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ja 4 dagen na ei is eigenlijk onmogelijk om dan zwanger te worden. oftewel als je gaat tempen. en je weet wanneer je ei is kun je aan de kluys voordat ei komt dan ben je ruim optijd en niet te laat. om de dag voor ei is beste. is het mannelijk zaad ook om z'n sterkst. zeggen ze.....

succes

5. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    SLuit me hier helemaal bij aan!

Deel Deze Pagina