Vier handen op één buik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 9 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.435
    936
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    TotalBella vindt dit leuk.
  2. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.517
    3.203
    113
    Vrouw
    TotalBella vindt dit leuk.
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.980
    17.016
    113
    Vrouw
    Ik ben nu aan het terugkijken.... maar jeetje, hoe naïef 'Ja we dachten niet dat het zo zou gebeuren .. je ziet soms stellen die 3 jaar bezig zijn ofzo' :|
    En dat geen geld voor anticonceptie? Ik dacht tot 21e vergoed??
    Nouja, ben benieuwd naar de rest van de aflevering.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.921
    113
    Vrouw
    Ik vond haar tijdens de bevalling wel eh heel relaxt ofzo. Helemaal geen drama. Dat was bij mij wel anders :oops::rolleyes:
     
  5. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.980
    17.016
    113
    Vrouw
    OMG en dat roken in huis.... in zag het direct aan de gele muren :$
     
    Zuul en Beausecret vinden dit leuk.
  6. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.921
    113
    Vrouw
    Ja vreselijk ook :roflmao: ik kon me helemaal een voorstelling van de vieze lucht in dat huis maken.
     
    Spectre vindt dit leuk.
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Nee dat is de kleur nicotine geel van flexa! :roflmao:

    (Als je het ziet of foto of tv, ruik je het ook gelijk heb ik altijd haha)
     
    toch3, GossipGirlxoxo, Zara75 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.980
    17.016
    113
    Vrouw
    Ergens vind ik het ook wel sneu.. denk indd een geval van 'niet beter weten'.
    Nouja ik hoop dat ze hun opleiding / werk doorzetten en het leven op de rit krijgen en zeker ook hulp krijgen met financiën etc.
     
  9. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.720
    113
    Vrouw
    Voorheen werd zo'n moeder echt geholpen, dat vind ik nu niet meer het geval. Ik weet dat ze de seizoenen nu positiever maken door alle kritiek in het verleden, maar ik zie echt gemiste kansen.
    Dit stel bijvoorbeeld denkt dat een baby de eerste weken helemaal niks kost als de borstvoeding lukt.. Neem ze mee naar de winkel en kijk wat je nodig hebt, en of dat daadwerkelijk "niks" kost.
    En borstvoeding geven is niet niks, weet ze wat dat inhoud? Geef daar een stukje begeleiding in.
     
    Lola1982, GossipGirlxoxo, Zuul en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.347
    3.628
    113
    Vrouw
    Oh dat is wel heel goed. Fijn!

    Je kon er tijdens de aflevering wel een bingokaart bijpakken:rolleyes: een uitkering, niet werken, geen anticonceptie maar wel geld hebben voor roken en tig huisdieren. Krijg daar altijd zo'n jeuk van:o:

    Hoop dat ze deze goede lijn voortzetten! Het is ze gegund en al helemaal het kleine meisje, die heeft er niet voor gekozen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.347
    3.628
    113
    Vrouw
    Ik wil overigens wel toevoegen dat ik niet alle mensen met een uitkering over één kam wil scheren hè. Mensen die het écht nodig hebben is een ander verhaal, die (ernstig) ziek zijn bijvoorbeeld.
     
    Zuul vindt dit leuk.
  12. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.460
    2.276
    113
    Ik vond met name taeke niet echt goed de aansluiting vinden. Zijn taalgebruik was ook wel te ingewikkeld denk ik. Ik had eigenlijk erg met ze te doen en vond ze typisch van die tieners die uit zwakke milieus komen en dan zelf daar moeilijk uit kunnen ontsnappen. Op zo'n jonge leeftijd al beginnen met roken echt niet normaal.
     
    Cobon, GroeneBomen en Zuul vinden dit leuk.
  13. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.435
    936
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Klopt helemaal eens met bovenstaande allemaal. In de vroegere seizoenen werd er echt hulp of begeleiding geboden. ( financiën in kaart brengen, uitleg over hoe bevalling überhaupt gaat, hoe het lichaam in elkaar zit, stoppen met roken, baan vindt ) Ik vind dat de laatste jaren sowieso niet meer terug komen in het programma. Weet eigenlijk niet wat de achterliggende gedachte of boodschap is van de programma makers.
     
    GossipGirlxoxo, Robijn89 en Zuul vinden dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb een stukje gezien. Konden niet werken ivm inkomen moeder. Toen kwam de conclusie dat het wel mocht voor 400 per maand en dat x 2 zegt die sukkel gewoon op het einde ja het is toch niets voor mij. Dan wil je gewoon niet en ben je een luie donder. En dat roken binnen. Hoe kan een oma dat willen voor haar kleinkind en hij was ook een lul, ja als het toch al binnen word gedaan zie ik het nut niet nog buiten te gaan staan. Ik kon ze wel door de tv sleuren die stukjes die ik gezien heb. Vond de hulp moeder en vooral vader wel super super super leuk!!
     
    Zuul vindt dit leuk.
  15. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Dat geld voor sigaretten had hij ook kunnen gebruiken voor condooms. Iets met prioriteiten
     
    Zuul en Spectre vinden dit leuk.
  16. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Ja weinig hulp en begeleiding helaas. Meer het idee dat ze het doen voor "de roem", weer even kop op tv met zie mij eens goed zijn.
    Al zullen de programmamakers er wel achter zitten dat er weinig gebeurd aangezien het bij allemaal is
     
  17. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.630
    3.436
    113
    Ik kijk nu de aflevering met Maxime Meiland terug. Ik vind het zo verdrietig om dat meisje te zien.. volgens mij is ze heel eenzaam. Ik zie helemaal geen oprecht blije emoties. Een meisje van 16/17 hoort niet alleen te zijn :cry:
     
    GossipGirlxoxo en Beausecret vinden dit leuk.
  18. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.405
    3.954
    113
    noord holland
    Ik denk in dit geval dat de huisdieren van zijn moeder waren :o:.

    Maar het was weer een ouderwetse aflevering ja :roflmao:. Echt hoogvliegers waren het niet. Maar als ik het goed begreep hadden ze dat beide ook niet bepaald goed meegekregen van thuis. Beide met jeugdzorg te maken gehad, zo sneu.
    Je hoopt dat ze het zelf anders gaan doen. Daar hebben ze hulp bij nodig, om te leren hoe dingen beter kunnen. Ze leken toch wel de intentie te hebben om het anders te doen. Ik vond dat ze het heel goed deden en zo te lezen hebben ze nog meer stappen gemaakt. Super knap!

    Ik vraag me overigens wel af of ze nou daadwerkelijk borstvoeding is gaan geven :).
     
    Zuul en Snoepjes vinden dit leuk.
  19. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.347
    3.628
    113
    Vrouw
    Ja dat was sneu om te zien :( Je laat je zwangere dochter toch niet zo aan haar lot over. Gelukkig is het wel een slimme meid, al erg volwassen. Maarja dat moet ook haast wel in zo'n situatie :( Vond het wel apart dat haar ex ineens weer op het toneel verscheen na de bevalling. Dan ben je wel een vent zeg :rolleyes: Je laat je veel jongere vriendin zwanger in de steek en daarna wil je toch ineens weer contact. Wel heel fijn voor hun kindje natuurlijk maar ik zou dan denken van ik heb het tot nu toe ook alleen moeten doen, dus opzouten dan hoeft het nu ook niet meer :o:

    Het had overigens ook niet mijn zoon moeten zijn die zo'n meisje in de steek laat, had hem toch een beste schop onder z'n hol gegeven :roflmao: Pak je verantwoordelijkheid:o:
     
    GossipGirlxoxo en Zuul vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina