vies?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door illuminate, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Ik weet dat babies nog geen referentiekader hebben. Maar ik vind de Olvarit potjes niet erg lekker smaken. Ik kreeg de 'banaan' gratis bij een of ander pakket. En, ik had gisteren 'bloemkool' voor 4+ gekocht. Ik heb nu zelf banaan en brocolli gekocht.

    Hebben jullie dat ook? En geven jullie die potjes gewoon?
     
  2. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Geloof dat de meeste van die potjes voor volwassenen niet te vreten zijn, op wat fruithapjes na. Maar baby's denken er meestal wel anders over, die hebben toch nog een andere smaak.
     
  3. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik vind de fruithapjes van de Olvarit heerlijk! :oops: Als Vigo het niet opkrijgt of er blijft wat over dat ik de volgende dag niet meer kan gebruiken eet ik het lekker op :)
     
  4. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii

    youame krijgt al vanaf 4 maand olvarit
    ze vind alles lekker nu alleen vindt ik de bloemkool stinken
     
  5. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik proefde een keer om te voelen of het niet te warm was.
    Ik heb t meteen weer uitgespuugd,vnd het zooooo vies
    Nu voel ik alleen met mn lip nog haha,neem geen hapje meer!
    Kindjes vinden het lekker schijnbaar;)
    Lieve vindt het heerlijk,maar ze lijkt wel meer te smullen als ze met de pot(gepureerd wel dan) mee eet
     
  6. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Giovanna lust van de olvarit alleen nog de potjes waar tomaat bij in zit of bruine bonen. De rest van haar avond eten maak ik zelf maar soms is een potje makkelijk als wij net ff iets pittigs eten ofzo.

    Verder vind ze de fruit potjes echt heerlijk en lust ze mijn eigen gemaakte fruit juist niet! Hahaha omgekeerd dus.
     
  7. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    keira vond ze heerlijk, tot ze bij mijn schoonzusje steeds vers gemaakt kreeg.. nu moet ze echt geen potje meer, gewoon modnje stijf dicht. vers eet ze wel echt alles. dus ik kook al een aantal maanden alles zelf, en fruit krijgt ze in stukjes
     
  8. Iris vind de potje heerlijk
    en de fruitpotjes vind ik zelf ook wel, lekker
     
  9. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Hier vind ze ze ook lekker hoor. Zowel de groenten als fruit.
     
  10. Female

    Female Niet meer actief

    Gewoon groenten en fruit zelf maken, toch veel lekkerder?! :D
     
  11. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik vind/vond t ook niet te eten, Iman vind t echter heerlijk en mijn man ook, want die eet op wat Iman overlaat GADVER!
     
  12. Ozzy

    Ozzy Actief lid

    31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb tot nu toe de olvarit appel en de olvarit peer gegeven Emir vind het heerlijk! ik heb er ook een hapje van genomen het smaakt goed.
     
  13. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Alyssa lust tot nu toe alle smaken van Olvarit. Ik vind het zelf ook niet vies. Niet dat ik het heerlijk vind ofzo, maar vind het ook niet superranzig.
     
  14. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik doe af en toe n potje tussendoor.. meestal dus verse groenten..
     
  15. mamavanjasper

    3 aug 2007
    5
    0
    0
    werkzoekend
    Bilzen
    Mijn zoontje kreeg ook meestal vers maar af en toe een potje tussendoor of als we eens wegmoesten...

    Die van olvarit... daar heb ik maar 1 woord voor en das BAH! Mijne zoon moest da echt niet hebben... En al zeker de groentjes niet... Die stonken zo hard...

    Hij had wel heel graag die van bledina.. Die stinken ook niet zo... en dan vooral die kuipjes vond hij heel lekker... Ik vind eigenlijk de meeste producten van bledina wel goed... maar olvarit.. nee dank u...

    groetjes Jasper en mama :)
     

Deel Deze Pagina