Viese lepel?

Discussie in 'Voeding' gestart door ssgerundt, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

    ssgerundt Bekend lid

    10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik geef amy sinds twee dagen een groentepap, maar ik vind dat ie lepel's er heel vies van worden en je krijgt ze ook iet meer goed schoon.
    Hebben jullie dat ook en wat doen jullier ermee?
     
  2. ssgerundt

    ssgerundt Bekend lid

    10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    niemand die het ook heeft?
     
  3. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    Zeker die lepels van Nuby ? Die krijg je niet meer schoon ! Heb hier een groene, oranje enz....
     
  4. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier ook vieze lepels. Tja ik krijg ze ook niet schoon. Maar de etensresten zijn er echt wel vanaf, dus ik blijf er gewoon eten mee geven
     
  5. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ik gaf eten met een theelepel, die worden wel schoon, die plastik dingen werd ik gek van. nu geef ik haar eten met een maatje groter dan een theelepel.
     
  6. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb ook zo'n lepel van nuby die de vaatwasser in is geweest en als gevolg helemaal oranje is dor de pastaborden. ik heb ook harde plastic lepels die zijn wel goed.
     
  7. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ja heb dat ook met die Nuby lepel. Maar Fenja wil geen andere lepel :confused: :rolleyes: .
    Dus ja...na het wassen is toch echt wel schoon, ziet er alleen ranzig uit.
     
  8. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Het zijn de kleurstoffen uit het eten die in je lepel trekken. Op zich kan dit helemaal geen kwaad omdat het alleen de kleur is.

    Hier hadden we trouwens een ander probleem met Nuby lepels. Die begonnen allemaal te scheuren aan de punt richting het midden.

    Een theelepel of andere lepel van metaal kun je het beste nog even mee wachten omdat je de kaakjes van je kindje ermee kunt bezeren als ze nog niet veel tanden hebben.
     
  9. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    tja keira weigert te eten van die plastik lepels, en ik dus het ook niet helemaal in haar mondje, ze hapt er van af, echt zo van de zijkant, heel netjes doet ze dat:)
     
  10. Dominique71

    Dominique71 Bekend lid

    25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Bij ons zijn ze ook verkleurd. Jammer is dat. Op een van de verpakkingen stond ook dat je er geen worteltjes mee moest voeren. Dat heb ik natuurlijk toch gedaan en nu is het lepeltje permanent oranje. Ziet er niet uit, maar het lepelt nog als de beste.

    Nou ja, ik kan me er eigenlijk niet druk om maken. Ik vind het eigenlijk wel hele handige lepeltjes. Laatst is mijn kleine gered door het lepeltje dat verkleurde omdat het hapje te heet was. Ik had het echt niet in de gaten en vroeg me opeens af waarom dat lepeltje zo'n wit uitgeslagen was.

    Erg, he? En ik let zo goed op! Ik was het gewoon vergeten.
     
  11. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    ik weet niet welk merk leleptjes wij hebben, maar idd verkleurd. Ze zijn wel schoon, dus het is puur optisch. Ik gebruik nu steeds voor de groente hetzelfde lepeltje en voor fruit dezelfde.
    Heb ook zo nu en dan oranje spenen (vaatwasser en pasta idd), ziet er ook een beetje vreemd uit.
     

Deel Deze Pagina