strontvervelend... en aandacht, aandacht, aandacht...!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Niki, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik moet dit even kwijt, begrijp me niet verkeerd, ik vind Hugo nog steeds de allerliefste van de hele wereld, maar wat 'n temperament heeft ons manneke, zeg... er zit behoorlijk wat pit in, leuk, leek me altijd, maar ik wordt er op 't moment doodmoe van!

    Niet alleen moe, maar ik heb ook behoorlijk wat last van mijn rug en meneer wil alleen maar gedragen worden en ik moet hem overal weg pakken omdat hij ons echt uit begint te testen. Krijsen, schreeuwen, gillen kan hij op dit moment als de beste als hij z'n zin niet krijgt.

    Verder gaat het hardstikke goed met hem, hoor... misschien zijn 't de tandjes of 'n sprongetje, misschien wil hij meer dan dat hij kan, ik weet 't niet... het is nu al een paar dagen een gigantische draak!
    Hij is echt aan 't ontdekken, hij trekt zich werkelijk overal aan op, zelfs aan mijn broek...! Volgens mij duurt 't niet lang meer voordat hij loopt, in ieder geval voor z'n eerste verjaardag, denk ik...!
    Niks is goed, dus ga ik maar zoveel mogelijk met hem de deur uit, fietsen of wandelen, dat vind ie wel ok...

    Sorry, ik moest ff klagen... 't zal er wel bij horen, maar hopelijk is 't snel weer de oude, lieve, gemakkelijke baby... (bijna dreumes)

    Liefs Niki
     
  2. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    T is best zwaar als zo'n kleintje zo'n beslag op je legt. Wij hebben dat ook een paar weken gehad, maar het zijn maar periodes, het gaat dus weer over hoor.
     
  3. Lisje

    Lisje Bekend lid

    17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    Ik weet het niet meer...

    Sinds 2 weken is mijn zoontje Jesse niet te genieten ( hij is nu 18,5 week)
    Slaapt erg slecht, komt overdag ineens niet meer zelf in slaap..eet heel onregelmatig en huilt de hele dag... alleen als ik met hem rondsjouw is het goed, maar als het genoeg is begint hij weer héél hard te huilen...

    Ik lees wel in het oei ik groei boek dat dit allemaal sympthomen zijn van het sprongetje maar ik begin af en toe toch te twijfelen...

    Iemand ook ervaring met een langdurig sprongetje?

    Liefs
     
  4. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zijn echt allemaal sprongetjes en dat zal zo blijven ook de komende jaren........ is nou eenmaal de ontwikkeling.
     
  5. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Volgens mij is het ook een sprongetje. Hier ook een die het heel leuk vind hard maar vooral veel te gillen/krijsen.
    Ons huis is een grote apekooi voor hem. En ik ben daar ook onderdeel van. :(
    Ik kan je niet vertellen hoe moe ik ben want de nachten zijn hier ook al bijna 3 maand erg onrustig.
    Desalniettemin geniet ik volop. Ik weet dat het erger kan en dat er hopelijk betere tijden tijden komen;)
     
  6. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    @ Niki, ff offtopic, is dat dezelfde Hugo als op je vorige banner? Wat een haar! Dat is snel gegroeid! Mooi hoor, mijn mannetje heeft nog heel weinig haar waardoor hij kaal lijkt, maar het kan dus nog goed komen... ;)
     
  7. mamabee

    mamabee Actief lid

    12 mrt 2007
    147
    0
    0
    wieringerwerf
    Het is een fase! Sam raakt er nu net doorheen. Die is alleen nog steeds niet blij in de box (... ja even) maar die zit het liefst de hele dag in de kinderstoel! Dan kan hij de boel lekker bekijken en vooral goed zien hoe zijn broer aan het spelen is met z'n autootjes.

    De fases duren trouwens nog wel even want Bas zit nu in een 'ik-raak-erg-toe-aan-school-fase. Als deze nog lang duurt dan ben ik het ook :) .

    Tari: volgens mij ken ik jou en zaten onze jongens bij elkaar op de PSZ en komen ze volgens jaar ook bij elkaar in de klas bij de kleuters
     
  8. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Dat je mannenetje nu constant bij je wilt zijn kan ook te maken hebben met verlatings angst.
    In deze periode gaan ze dit krijgen en willen ze graag bij papa of mamma zijn.
    Geef niet teveel aandacht aan het gegil en gedram dan leert hij het vanzelf wel af ( negatief gedrag niet belonen zeggen ze) bij Yildiz helpt het.
    Als ze gilt loop ik weg en houdt ze er mee op, overigens heb ik haar wel altijd bij me genomen als ze dat vroeg.
     
  9. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    tnx, ben dus niet de enige die z'n kindje af en toe achter het behang kan plakken... hahahaha...! Het komt denk ik ook omdat hij eigenlijk nooit echt vervelend is of is geweest (we hadden een modelkind, zeg maar..)
    Dus, ach... af en toe mag hij ook best laten weten dat ie er is, toch...anders wordt 't zo saai... ;)
    Enne... vandaag ben ik 'lekker' aan 't werk en zit oma met um opgescheept! :(

    Ik zelf had met 1 jaar ook nog bijna geen haar, dus waar ie 't van heeft, ik denk van papa, de krullen in ieder geval wel... en ik vind krullen zoooo lief, heb altijd al gezegd hopelijk krijgt hij de krullen van papa...
    Maar 't zal wel goed komen met de haren van jou ventje...

    Groetjes Niki... en nu weer aan 't werk!
     
  10. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    O zo herkenbaar! Hier gaat het al een paar weken zo, op-en-af. Het zal er allemaal wel bij horen, maar soms zou ik willen dat ik nog ergens een flinke rol behang had liggen :confused: ;) :D
     
  11. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    mamabee, ik denk het haast wel dat onze zoontje bij elkaar zaten. Angelus zit nu op de donderdag middag. Maar ik kan zosnel even niet je gezicht voor me halen.
    Leuk dat er nog iemand uit wieringerwerf op dit forum is.
     
  12. mamabee

    mamabee Actief lid

    12 mrt 2007
    147
    0
    0
    wieringerwerf
    Tari, ik zag het aan de naam. Zo vaak komt Angelus niet voor he... Bas zat ook op de donderdagmiddag bij Jaqueline maar gaat nu in augustus naar school. Ik zag Angelus al staan in het boekje dat hij in januari komt.
    De wereld is zo groot niet he... zeker niet met internet.
     
  13. kissie

    kissie Fanatiek lid

    18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee precies zo! Ik loop ook de hele dag met haar te zeulen, de box wil ze niet in liggen! Erg vermoeiend...
     
  14. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Het gaat gelukkig alweer de betere kant op...!
    Het kunnen ook de tandjes zijn, want er zitten er weer een paar aan te komen. Ach, het kan altijd wel een keertje, wij hebben ook niet altijd goeie zin, toch?
    Groetjes Niki
     

Deel Deze Pagina