vind t leuk

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door lievemama19, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemama19

    lievemama19 Fanatiek lid

    12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ben toch blij dat er ook goede reacties komen van anderen.
    zit zelf al tijdje op deze site omdat ik graag een tweede wil, maar toch voelde ik me anders als andere moeders. vandaar dat ik gevraagd heb om een plekje voor jonge moeders. tot mijn verbazing zijn er meer mamas dan ik dacht en ben ik ook blij dat dit zo gaat.

    ik zelf was 15 toen ik mijn lieve zoon te wereld bracht. ben nu bijna 18 en heb een hele live vriend van bijna 20. mijn zoontje is nu 2 jaar en we willen graag een 2de kindje.

    hoop dat jullie het hier naar je zin hebben

    groetjes
     
  2. DutchAngel

    DutchAngel Actief lid

    5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hoi Lievemama.. :)

    Leuk om zoveel jonge mama's tezien hier...
    Ik was 15 toen zwanger raakte en net 16 toen ik beviel.. ben inmiddels 22 en verwacht in julli alweer me derde kindje..
    Het gaat zo snel he allemaal die tijd het vliegt voor bij...
    Maar wel heerlijk om jonge mama te zijn....
    Ook ik ben al mijn vrienden kwijt geraakt ( wat dus geen echt zijn geweest) had ondertussen weer andere maar heb ik ook niet meer...
    Ik doen het dus nu ook helemaal in me eentje met me gezin dan en daarom zei ik in me andere topic dat jullie al me vriendinen zijn haha :) dan voel je ook niet zo vriendin loos :)
    Ik hoop dat jullie snel zwanger worden van de 2de heel veel su6 alvast :)
    En geniet zelf ook van deze stukje forum..

    Groetjes Brenda
     
  3. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Hey meis

    ook ik ben hier te vinden, ben dan wel 28 nu maar nog altijd een jonge mama, want mijn dochter wordt bijna 10 en ook wij klussen al bijna 4 1/2 voor een 2de kindje

    xxx Maria
     
  4. DutchAngel

    DutchAngel Actief lid

    5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder

    Tuurlijk ben je nog een jonge mama :) en ik hoop zo dat het snel lukt voor jullie een 2de kindje....
    Su6 er mee :)

    Groetjes Brenda
     
  5. lievemama19

    lievemama19 Fanatiek lid

    12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    4 1/2 jaar das lang :( krijgen jullie ook hulp ofniet?

    zelf ben ik nu al 14 rondes aan het proberen zwanger te raken :( maar nog geen resultaat. heb nu waarschijnlijk eisprong gehad en verloor wat roze afscheiding (hoop innesteling). maar heb aardig wat steekjes gehad afegelopen 3 dagen en bloeden is nu weg. nu maar afwachten. erg is dat he
     

Deel Deze Pagina