VIP centerparcs?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door RoGiJuLi, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.001
    113
    Nabij Utrecht
    Heeft iemand hier onlangs een vip huisje gehuurd bij CP?
    En dan eigenlijk een 6 persoons.

    Hoe beviel dat? Was het schoon en echt luxe of eigenlijk hetzelfde als een premium/comfort?
     
  2. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.302
    5.920
    113
    Vrouw
    Volgens mij is VIP toch inclusief ontbijtservice? Dus broodjes aan de deur s ochtends? En een sauna in het huisje?

    Laatste keer is voor mij 5 jaar terug, prima te doen. Of het afwijkt van comfort weet ik niet.. de keren dat ik ging was het VIP. Moderner interieur, schoner zou niet uit moeten maken.
     
  3. JasmijnM

    JasmijnM Actief lid

    11 dec 2017
    379
    252
    63
    Vrouw
    Wij zijn in januari in een vip huisje geweest bij cp. We hadden inderdaad een sauna bij het huisje en ontbijt werd gebracht. Het was er schoon maar dat lijkt me bij alle huisjes wel van toepassing. Het was wel iets luxer dan de andere huisjes zoals een grotere keuker, groter twee persoonsbad.
     
  4. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    943
    613
    93
    Vrouw
    Wij hebben het ook een keer gedaan maar zou het niet snel nog eens doen. Sauna hebben we niet gebruikt en ontbijt zijn een paar saaie broodjes, de rest moet je toch echt zelf meenemen.
     
  5. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Dat ligt eraan in welk land je bent. Wij zaten vip in Frankrijk. Het huisje was wat mooier. Even schoon (ahum) als premium. De sauna was wel leuk maar heel klein, max 2 personen. Er waren dacht ik handdoeken, dat was wel handig.

    Lees de kleine letters goed.
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.001
    113
    Nabij Utrecht
    Ja klopt :)
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.001
    113
    Nabij Utrecht
    Hahaha hier in NL ;)

    Tnx.
     
  8. Ezzy120

    Ezzy120 Bekend lid

    2 mei 2018
    800
    845
    93
    Vrouw
    Als wij naar CP gaan huren wij altijd een VIP huisje, en je ervaart zeker meer comfort dan een premium ( Vind de VIP huisjes zeker ook een stuk mooier! ):)

    Dit grotendeels ook door de VIP service die erbij zit:
    opgemaakte bedden, broodjes service en gratis WiFi.
    En vaak krijg je ook nog coupons voor 1( of 2 )gratis activiteiten, korting in de winkels.

    Maar of het echt schoon is, daar valt nog wellis over te twisten.
    Ligt er een beetje aan welk park je uitzoekt.. of hoeveel geluk je hebt.
    Wij hebben huisjes gehad die voldeden aan ons 'standaard' schoongemaakte cottage..
    We hebben ook wel eens een huisje gehad waarbij de 'chocolade pasta' (hopelijk was dit het...) nog aan de tafel zat, gevolg? Mijn partner had ineens een heel vies shirt :roflmao:
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  9. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.352
    1.370
    113
    Wij hebben eens vip gehad in Duitsland. Mooi huisje! Lekkere broodjesservice.
    Maar ik vind het wel erg duur voor wat je er meer voor krijgt. Dus we doen nu altijd premium.
     
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.001
    113
    Nabij Utrecht
    Mag ik vragen op welke parken jij al vip huisjes hebt gehad :)?
     
  11. Ezzy120

    Ezzy120 Bekend lid

    2 mei 2018
    800
    845
    93
    Vrouw
    In NL:
    Huttenheugte:
    Zwembad is super mooi, en het grootst. Huisjes daarin tegen was erg vies. Heb als eerste de stofzuiger moeten pakken.

    Kempervennen:
    Dit is, tot nu toe, het beste/netste/leukste park waar we zijn geweest. Echt geweldig!

    De Eemhof:
    Dit was het park met de plakkaat 'chocolade pasta'. Naast dat dit huisje dus een beetje tegenviel hadden ze ook een enorme rattenplaag! (dit was in 2018)
    Zijn uiteindelijk midden in de week naar de marina verhuist. Gingen er enorm op comfort achteruit :(
    Zwembad en park waren verder wel oké.

    In BE:
    Vossenmeren:
    Hier was alles kapot, lamp in de keuken, putje van de badkamer.. En ze kwamen pas de volgende morgen langs o_O
    Huisjes zijn ook wel erg oud, en het zwembad viel ook wel een beetje tegen.

    Les Ardennes:
    De huisjes zijn allemaal super mooi, maar dat is het enige wat ik er over te zeggen heb...
    Zou dit park (zeker met kinderen) overslaan, wij konden niet eens normaal naar ons huisje zonder een enorme heuvel te beklimmen!
    En ze hebben het zwembad 'gerenoveerd' maar aan het einde van een middagje zwemmen had ik mijn hele been open! (Ze zijn volgens mij vergeten te egaliseren in het zwembad zelf)
    De winkel/restaurant zijn er peperduur en het personeel best onvriendelijk.

    Hopelijk heb je er iets aan:)
     
  12. NdNk

    NdNk Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ik zou voor Landal gaan ;):D
     
  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.001
    113
    Nabij Utrecht
    Kempervennen is idd super! Daar zijn we al 2x geweest.
    Eemhof was vroeger beter toen de plaza nog overdekt was ;)
    Vroeger kwam ik er jaarlijks met mijn ouders. Nu 2x geweest sinds het vernieuwd is ;)
    Vossemeren ook ooit al eens geweest, maar dat kan wel zo'n 20 jr geleden zijn geweest hahahaha.

    De rest van je genoemde parken nog niet gezien :).
    We gaan nu naar Meerdal en dus voor het eerst in een VIP huisje :) zal mij benieuwen ;).
     
  14. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.045
    113
    Vrouw
    Nederland
    Het verschilt een beetje per park hoe de huisjes eruit zien. En hoe schoon het is ligt aan de schoonmaker die er in is geweest.
    Vip huisje heb je een inloopdouche, een los bad (vaak bubbelbad maar lees goed de omschrijving) en een sauna. Sauna is niet heel groot maar voor mij hoefde dat ook niet, ik ging er altijd alleen in, luxe tijd voor mama. Badkamer is dus groter en volgens mij heb je standaard opgemaakte bedden, een handdoekenpakket, broodjes aan de deur en gratis WiFi.
    Voor de broodjes aan de deur zou ik het niet doen trouwens, ik vond ze niet zo lekker en als je pech hebt zit je aan het einde van de route waardoor je pas na 8.30 uur je broodjes hebt.
     
  15. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.001
    113
    Nabij Utrecht
    :) tnx voor de tip, maar de kids kozen voor cp vanwege de zwembaden hahaha
     
    NdNk vindt dit leuk.
  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.001
    113
    Nabij Utrecht
    We hebben idd een whirlpool (en de rest) volgens de omschrijving vh type cottage :)
    Dan maar hopen dat we aan het begin vd route liggen met de broodjes :) we hoeven maar 2 min te lopen om bij de marketdome te komen, dus dat scheelt :D
     
    Emma86 vindt dit leuk.
  17. 1985Breezer

    1985Breezer Bekend lid

    19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Landal heeft ook twee parken van cp overgenomen. Die vond mijn zoon geweldig!!!
     
  18. 1985Breezer

    1985Breezer Bekend lid

    19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Lommerbergen en vennebos. Wij hadden nieuwe huisjes toen. Een van de twee was zo nieuw dat de folie nog op het magnetron deurtje zat
     
  19. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.001
    113
    Nabij Utrecht
    :D
    Dat is wel heel nieuw :)
     
  20. 1985Breezer

    1985Breezer Bekend lid

    19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    En het rook nog heerlijk naar nieuwe verf
     

Deel Deze Pagina